GoodFellas: Café
-
@qsgyj_NL said in GoodFellas: Café:
Bierproeverijtje vind ik een zeer goede optie:) Of ik kan zelf gebrouwen bier meenemen.
Heb ik gedaan in Praag met mijn beste vriend... 7 verschillende biertjes had er zeker 3 helemaal leeg gedronken maar dat hoefde helemaal niet hahah :')
-
De rest niet leeggedronken... :S
-
@Furrax_NL said in GoodFellas: Café:
De rest niet leeggedronken... :S
Het was "proefverij" niet zuip festijn haha. En hadden daarna nog pUbcrawl :S vriend met wie ik was had er geen een opgedronken -
@Flougle92_NL
@Fc DerroY_NL
@Dave-Jansen_NL
@qsgyj_NL
@Geert-van-h-_NL
@Mark_van_V_NL
@twstift_NL
@Memphis-United_NL
@JOPIE1313_NLEn als iemand een battle sheet 5vs5 voor mij heeft wil ik vanavond wel de stand opmaken
-
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
En als iemand een battle sheet 5vs5 voor mij heeft wil ik vanavond wel de stand opmaken
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/280/crewbattles-uitleg-regels
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
En als iemand een battle sheet 5vs5 voor mij heeft wil ik vanavond wel de stand opmaken
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/280/crewbattles-uitleg-regels
Thnx!
-
@Glennevire_NL Leuke stats! Gelukkig heb ik nog een hoop geld in kas, dat maakt mijn lage TW iets verdraaglijker. Ik moet wel zeggen dat jullie erg goed aan het bouwen zijn, qua verkopen lopen jullie al een stuks op ons voor. We zullen aan de bak moeten
-
@Memphis-United_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL Leuke stats! Gelukkig heb ik nog een hoop geld in kas, dat maakt mijn lage TW iets verdraaglijker. Ik moet wel zeggen dat jullie erg goed aan het bouwen zijn, qua verkopen lopen jullie al een stuks op ons voor. We zullen aan de bak moeten
Thnx Alex! Ja precies. Daar hadden wij het ook al over intern haha. Dat jij wel veel in kas moet hebben.
Bedankt!! Zal het doorgeven@Flougle92_NL
@Fc DerroY_NL
@Dave-Jansen_NL
@qsgyj_NL
@Geert-van-h-_NL
@Mark_van_V_NL
@twstift_NL
@Memphis-United_NL
@JOPIE1313_NLEerste sheet tussenstand. Heb dit nog nooit eerder gedaan dus als er iets niet klopt, hoor ik het graag
-
Ik heb pas 20 januari weer iemand van jullie @Memphis-United_NL dan thuis . Tot die tijd elke keer verplicht verliezen hahah :') Ofwel kan nog lekker doorbouwen
-
@Glennevire_NL Dat worden dus een hoop nederlagen op rij
-
@Glennevire_NL Dat worden dus een hoop nederlagen op rij
Hahha ja! Iig 3, misschien 4. Hoewel heb nu Pogba en Verratti binnen die 72 uur non stop kan trainen
-
@GoodFellas_NL test
-
-
-
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Café:
Aan het bouwen ligt het in ieder geval niet nog
Jeetje inderdaad zeg. Nu tactisch nog beter gaan presteren wij pfff. Hopelijk gaan we de voorsprong iig verkleinen...
-
@Dave-Jansen_NL Mooie stats Dave. Die groeipercentages vertekenen trouwens echt enorm bij zulke lage start TW's, haha. Maar qua bouwen doen jullie het tot nu duidelijk beter dan wij @glennevire_NL. Gelukkig hebben jullie het verschil in verkopen nog niet helemaal om weten te zetten in resultaten, al zegt het natuurlijk allemaal nog niet zo veel zo vroeg in de competitie. Tot nu toe in ieder geval wel een hele leuke battle die op het scherpst van de snede gespeeld wordt
-
@Dave-Jansen_NL Mooie stats Dave. Die groeipercentages vertekenen trouwens echt enorm bij zulke lage start TW's, haha. Maar qua bouwen doen jullie het tot nu duidelijk beter dan wij @glennevire_NL. Gelukkig hebben jullie het verschil in verkopen nog niet helemaal om weten te zetten in resultaten, al zegt het natuurlijk allemaal nog niet zo veel zo vroeg in de competitie. Tot nu toe in ieder geval wel een hele leuke battle die op het scherpst van de snede gespeeld wordt
Helemaal mee eens. Inderdaad ja!!