GoodFellas: Café
-
@Memphis-United_NL said in GoodFellas: Café:
@Dave-Jansen_NL Mooie stats Dave. Die groeipercentages vertekenen trouwens echt enorm bij zulke lage start TW's, haha. Maar qua bouwen doen jullie het tot nu duidelijk beter dan wij @glennevire_NL. Gelukkig hebben jullie het verschil in verkopen nog niet helemaal om weten te zetten in resultaten, al zegt het natuurlijk allemaal nog niet zo veel zo vroeg in de competitie. Tot nu toe in ieder geval wel een hele leuke battle die op het scherpst van de snede gespeeld wordt
Helemaal mee eens. Inderdaad ja!!
-
@Memphis-United_NL
@Dave-Jansen_NL
@Mark_van_V_NL
@twstift_NL
@JOPIE1313_NL
@qsgyj_NL
@Flougle92_NL
@Geert-van-h-_NL
@Fc Derroy_Nl
@Robbiebb_NL
En anderen geinteresseerden. Nu gaat bij ons alleen niet bouwend goed maar ook resultaten wise -
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
En anderen geinteresseerden. Nu gaat bij ons alleen niet bouwend goed maar ook resultaten wise
*kaartenwise
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
En anderen geinteresseerden. Nu gaat bij ons alleen niet bouwend goed maar ook resultaten wise
*kaartenwise
Hahahaha. Die eerste was kut van Alex tegen Geert ja. Maar hij heeft mij zelf gepmed dat ie tegen mij roekeloos speelde ivm mijn TK dus dat is zijn eigen schuld
-
@Memphis-United_NL
@Dave-Jansen_NL
@Mark_van_V_NL
@twstift_NL
@JOPIE1313_NL
@qsgyj_NL
@Flougle92_NL
@Geert-van-h-_NL
@Fc Derroy_Nl
@Robbiebb_NL
En anderen geinteresseerden. Nu gaat bij ons alleen niet bouwend goed maar ook resultaten wise@Robbiebb_NL nu ligt het niet meer aan de kaarten
-
@Glennevire_NL Het gaat nog niet zo best Moet wat gebeuren willen we deze battle nog naar een goed eind brengen...
Dit zijn overigens de verkoopstatistieken. Jullie lopen qua verkopen ongeveer 250 miljoen op ons voor zoals je ziet. Duidelijk dat het verschil vooral gemaakt wordt in de verkopen boven de 20 miljoen -
Hey lullos.
-
Hoi Sjan
-
@Dave-Jansen_NL @Memphis-United_NL het wedstrijdschema is eigenlijk best wel vet saai/lame...
Voor de beker alleen maar ik vs Roy en nu alleen maar morgen avond Matt vs Jopie -
Hey
We gaan vandaag weer van start met 114e seizoen van Naske's League dit is de crewcompetitie van Naske's Fantastic Soccer Crew. We hebben nog wat plekken vrij die ingevuld kunnen worden. Dus heb je interesse en heb je een account vrij meld je dan aan.
Land : Servie
League naam : Naske's League
speeldag 1e vbDe competitie zit op slot dus vraag even toestemming en dan krijg je direct toegang.
Mvg Triple 444
-
@Glennevire_NL Viel mij ook al op. In mijn eerste 5 wedstrijden speelde ik 4x tegen crewgenoten en daarna moest ik 4x tegen iemand van jullie. Wat dat betreft is Albanie met de huidige teamindeling niet echt een ideaal battleland. Zullen we met het CK rekening mee houden.
-
Hey welke top Manager zit mij nou Min- reputatie te geven op een verzoek voor gast spelers voor NFSC crewcompetitie? Dit bericht was op verzoek van jullie beheerder. Als het aan mij ligt mogen ze dat wel afschaffen.
Fijne avond verder.
-
Ik zie geen minnen. Ja, dit forumsysteem + osm 3.0 mogen ze afschaffen. Alles is verziekt en crews sterven uit. Klotespel.
-
@Triple-444_NL aangezien jij dat reputatiegedoe blijkbaar serieus neemt heb ik er een paar minnetjes bovenop gedaan. Verwijder anders nog eens een account nadat je betrapt werd op cheaten
-
Vertel ff een mopje ofzo dan als je plussen wilt
-
Snitches get stitches! Dus zeg niks!
-
@Robbiebb_NL zo wel goed ;)?
Er zitten nu dus geen bekerpunten voor ons in..Want kan alleen HF voor halve finale, V voor verliezend finalist en W voor winnaar invullen.....
En hij telt niet automatisch op....
Misschien kan jij eens naar kijken @Dave-Jansen_NL ? -
@Glennevire_NL
Titel aangepast.
-
@Fc DerroY_NL
@Memphis-United_NL
@JOPIE1313_NL
@twstift_NL
@Flougle92_NL
@Dave-Jansen_NL
@Mark_van_V_NL
@Geert-van-h-_NL
@Robbiebb_NLMorgenavond beker finale tussen Mark en Jeroen ik doe volgende sheet en laatste overmorgen en dan stuur ik hem naar Golden Glory op per mail. De punten sheet is individueel dus nu heb ik hem wel goed Robbie 30 extra voor Dennis en 30 voor Jeroen, Mark en Jopie. Die staan hier niet op sheet maar heb wel bij verekend.