GoodFellas: Café
-
Snitches get stitches! Dus zeg niks!
-
@Robbiebb_NL zo wel goed ;)?
Er zitten nu dus geen bekerpunten voor ons in..Want kan alleen HF voor halve finale, V voor verliezend finalist en W voor winnaar invullen.....
En hij telt niet automatisch op....
Misschien kan jij eens naar kijken @Dave-Jansen_NL ? -
@Glennevire_NL
Titel aangepast.
-
@Fc DerroY_NL
@Memphis-United_NL
@JOPIE1313_NL
@twstift_NL
@Flougle92_NL
@Dave-Jansen_NL
@Mark_van_V_NL
@Geert-van-h-_NL
@Robbiebb_NLMorgenavond beker finale tussen Mark en Jeroen ik doe volgende sheet en laatste overmorgen en dan stuur ik hem naar Golden Glory op per mail. De punten sheet is individueel dus nu heb ik hem wel goed Robbie 30 extra voor Dennis en 30 voor Jeroen, Mark en Jopie. Die staan hier niet op sheet maar heb wel bij verekend.
-
@Glennevire_NL zal vanavond is kijken voor je man
-
@Dave-Jansen_NL
Thnx goos. Ik denk dat nu wel goedkomt. Vanavond de finale. Dan kan ik W voor winnaar en V voor verliezend finalist doen. En dan bij Flougle en Jopie HF hopelijk rekent ie dan automatisch mee anders maar handmatig morgen.
-
Goedemorgen. Heel fijn weekend alvast iedereen!! Vandaag tot 16:00 werken en dan van 18:00-23:30 vrijwilligerswerk bij Stukafest Den Haag en dan afterparty in paard van troje tot max 3:30. Morgen bij Het Broodklokaal in Zeist lunchen met een kennis
-
Door momentje van onoplettenheid heeft Jeroen/Twstift een transfer gedaan die hij niet had mogen doen. Deze kwam 5 dagen te vroeg waardoor jullie (ik kan morgen avond niet) in de laatste sheet -250 punten voor ons kunnen rekenen. Als nu staat is het +360 en er komen vanavond 60 voor verliezend finalist en 120 voor beker winnaar bij is 550-250=300 punten verschil ingaande de laatste speelronde.
-
Eindstand battle Imperium vs Goodfellas
-
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Café:
Eindstand battle Imperium vs Goodfellas
Dankjewel Dave! Alleen je hebt beetje iets te snel gemaakt ik ben nu team Glennevire en manager Kf Laci
Bedankt voor de battle iig! Was me waar genoegen en Jeroen had tegen einde nog even spannend gemaakt! Ben hem dankbaar dat ie nu pas deed, gelukkig.
Maar de bal is rond natuurlijk! We hebben terecht gewonnen maar jullie hebben idd kansen laten liggen.Tot ziens in de Crewcup/Crewkampioenschappen
-
Gefeliciteerd met het heroveren van de eerste plek op de ranking Roland!
-
Geen woorden aan vuil maken idd
Nu Grim tot juni voor de groep, veel te lang als je het mij vraagt.
-
@Dave-Jansen_NL dat waren we in feite ook niet in 2010 maar stonden toch in finale van het WK
-
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
@Dave-Jansen_NL dat waren we in feite ook niet in 2010 maar stonden toch in finale van het WK
Klopt, alleen is dit Nederland nog slechter dan in 2010. Maar dan alsnog valt er veel meer uit dit Nederlands elftal te halen.
Laten we hopen dat de "bezem" is in zeist gebruikt gaat worden en dat er eindelijk is mensen worden aangesteld die wel verstand van zaken hebben.
-
@vinnievuik_NL Haha ja, die man die gaat het nu ook niet ineens even omdraaien/
-
@Dave-Jansen_NL
Geen grootmacht, maar toch nog heel wat sterke spelers. Blind heeft gewoon beneden alle peil gepresteerd.Strootman, Wijnaldum, Robben, Blind, Depay, De Vrij, Van Persie, Van Dijk, allemaal van een niveau waar je elk toernooi mee moet kunnen halen. Hoge ogen gooien op zo'n toernooi lijkt me wat veel gevraagd inderdaad, maar nu is kwalificatie voor het WK alweer ver weg.
-
Blind heeft er geen team van kunnen maken. Er is idd genoeg individuele klasse, maar hij kon ze niet samen laten spelen.
Veel onbezonnen beslissingen, rare wissels en spelers op posities zetten waar ze niet helemaal tot hun recht komen.Heel jammer, zeker gezien de individuele kwaliteiten die de spelers zelf hebben. Hopelijk komt er nu iemand voor de groep die het tij kan keren. Het WK is nu ver weg, maar ik hoop echt dat we deze nog gaan bereiken.