GoodFellas: Café
-
@spectraaaaa_NL said in GoodFellas: Café:
Over wereldnieuws gesproken, van Breukelen neemt per 1 augustus ontslag. Van harte gefeliciteerd iedereen! Heb de vlag hier al uitgehangen
Pics or it didn't happened....
Goede zaak natuurlijk dat die pipo vertrekt. Lekker iemand met verstand van voetbal neerzetten, Louis van Gaal bijvoorbeeld.
-
Beetje jammer dat die kerel zijn imago als 1988 held heeft ingeruild voor een irritante en achterbakse kerel die er met zijn beleid voor heeft gezorgd dat Oranje 2 toernooien op rij gaat missen.
-
@vinnievuik_NL Daar staat ie niet alleen in hè. Die ellende is dankzij Van Oostveen al in 2014 begonnen, door Koeman niet te kiezen en die idiote constructie met Hiddink en Blind door te zetten.
-
Verder natuurlijk blij dat ie weg is, afgezien van Gudde nog nooit zo'n incompetente bestuurder gezien.
-
Nu maar afwachten wie de vervanger wordt. Het is en blijft de KNVB. Ik zie ze zo Raymond Verheijen aanstellen als opvolger, of Martijn van V
-
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
Zou wat zijn als Jelle meteen CL gaat spelen
Eerst nog kwalificeren hè
-
@jelle_nijhof_NL
Je bent goed onderweg deze crewcomp -
@vinnievuik_NL Nu 3 seizoenen volhouden
-
@jelle_nijhof_NL we hebben een streak gehad dat de aanwinsten meteen het kampioenschap pakten, mooi als je die traditie weer doorzet
-
@Robbiebb_NL ik ga mijn best doen. Vanavond weer een belangrijke pot
-
@jelle_nijhof_NL said in GoodFellas: Café:
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Café:
Zou wat zijn als Jelle meteen CL gaat spelen
Eerst nog kwalificeren hè
Wat moet je dan presteren om bij GF in de CC line-up terecht te komen dan?
-
@Silvester-J_NL we pakken het gemiddelde van de laatste 3 crewcomps en de beste 4 plaatsen zich
-
Een echte prestatiecultuur hier
-
@spectraaaaa_NL Het moest ooit eens tot een breuk komen.
-
@Furrax_NL Jup. Van Breukelen is eigenlijk de Nederlandse versie van Wilmots. Iedereen wilde hem weg hebben alleen bleef hij net als Wilmots veel te lang zitten
-
@vinnievuik_NL heb je net mooie DS sheet gebouwd die toegepast gaat worden in de KL, schrijven al je crewgenoten zich uit voor de KL >.< Wat is dat?
-
@Glennevire_NL is geen verplichte competitie toch? Met onze battlecrew op OFM gaan er keuzes gemaakt worden
-
@Robbiebb_NL nee uiteraard niet, ik vind het alleen een opvallende en grote exodus
-
@Glennevire_NL zie maar 2 uitschrijvingen van actieve managers, zo groot is dat niet hoor
-
@Robbiebb_NL Alex, Roland, Carlo zie ik iig