GoodFellas: Crewcompetitie
-
@Glennevire_NL Deze competitie is zeker van een goed niveau, maar vind persoonlijk de KL1 en de CC-CL nog wel wat sterker. Plus ben in deze competitie bezig om mijn 451 te verbeteren/perfectioneren. Wat trouwens niet betekent dat ik maar wat loop aan te klooien, probeer alleen instellingen die zich al enigszins bewezen hebben. Wil namelijk wel gewoon minimaal mijn DS halen en het zou niet netjes zijn als ik zomaar wat zou aanklooien hier.
-
@Braamsie-_NL oh nee hoor. Nooit indruk gehad dat je maar wat aanklooit. Je staat op je doel en hebt een ziek team met 120ers zelfs. Duidelijk!! Ik hoop zelf ook ooit KL1 te halen maar eerst eigenkracht naar 2 promoveren wat voor mij al moeilijk genoeg is haha.
-
@Braamsie-_NL Ik heb juist het gevoel dat de CC-CL makkelijker was afgelopen seizoen. Maar kan ook komen doordat ik er nu zelf niks van bak hahaha
-
@PowerShot-Stef_NL
Hahhaahahah :') -
I'll be back!
-
De CC kan ik niet over oordelen dus dat zal ik niet zeggen.
ik zelf vind de ene keer GF comp sterker en de andere keer de KL1 ligt toch aan de deelnemers.maar het zijn in mijn ogen (CC even buiten schot gehouden) de 2 sterkste competities van het spel momenteel.
maar nog steeds is het niveau hier minder dan bijv OFM, speel daar een comp dat is met respect gekkenwerk. die gasten bouwen allemaal net zo goed al Memphis United en dan heb je nog een paar gekken die veel BC pompen en dus nooit bij te houden zijn.
tevens staat deze comp alles uit ook qua timers versnellen, transfers kopen etc
ik raad iedereen aan om eens met die comp mee te doen, dan merk je dat je nog veel kan leren hahaha -
@Dave-Jansen_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
De CC kan ik niet over oordelen dus dat zal ik niet zeggen.
ik zelf vind de ene keer GF comp sterker en de andere keer de KL1 ligt toch aan de deelnemers.maar het zijn in mijn ogen (CC even buiten schot gehouden) de 2 sterkste competities van het spel momenteel.
maar nog steeds is het niveau hier minder dan bijv OFM, speel daar een comp dat is met respect gekkenwerk. die gasten bouwen allemaal net zo goed al Memphis United en dan heb je nog een paar gekken die veel BC pompen en dus nooit bij te houden zijn.
ik raad iedereen aan om eens met die comp mee te doen, dan merk je dat je nog veel kan leren hahaha
en deze comp staat nog alles uit ook qua timers versnellen, transfers kopen etc
-
@Dave-Jansen_NL haha tijdens het afgelopen WK al gezien dat de NL managers ver weg van de top zijn, hooguit subtop
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Dave-Jansen_NL haha tijdens het afgelopen WK al gezien dat de NL managers ver weg van de top zijn, hooguit subtop
het is echt niet normaal daar af en toe.
maar mooiste was die gast met zijn 7 miljard TW -
In het begin helaas te weinig tijd hierin kunnen stoppen boys, sorry daarvoor haha.
Eens kijken of ik nog een beetje kan klimmen in de ranglijst. In ieder geval wel een plekje in de bekerfinale afgedwongen
-
-
@MikevanderHilst_NL Daar lijkt het wel op ja thanks mann
-
@daleythespartaan_NL nette winst, veel succes in de finale #ok
-
@daleythespartaan_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@MikevanderHilst_NL Daar lijkt het wel op ja thanks mann
Gefeliciteerd. Veel succes in de beker finale!!!
-
Norwich City (PowerShot Stef) - Wolverhampton Wanderers (Braamsie)
Dave 2-1
Kyrill 1-1 -
Dave 2-1
Kyrill 1-1
Matt 0/0
Alex 1-0 -
@Memphis-United_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Dave 2-1
Kyrill 1-1
Matt 0/0
Alex 1-0
Remco 0-0