GoodFellas: Crewcompetitie
-
Leuke competitie volgend seizoen. Heb er alweer zin in.
Op voorhand zeker ook getekend voor de 3 verschillende doelstellingen die ik gekregen heb in mijn 1e 3 seizoenen hier.Wel een beetje balen dat mijn teams in de gekozen competities allemaal zeer naar zijn qua doelstelling behalen. In Duitsland 3 een ds1 met flut teamwaarde en bijna alle teams gelijk, Engeland 2 is OSM vergeten de doelstellingen uit te breiden na de toenname in teams en in Frankrijk opzich een heerlijke loting maar nu zag ik gisteren dat Frankrijk de enige 20 mans competitie is waar er 8! teams zijn met doelstelling 5 of hoger :') Normaliter zijn dat er maximaal 6.
Toch maar weer positief er tegenaan
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Loting crewcompetitie:
haha ja het is nooit goed geloof dat van de 20 man alleen kevin en Alex tevreden zijn. In de meeste comps heb je max 3 teams die iedereen wilt, de rest spreekt over een tegenvallende loting
-
@Robbiebb_NL Haha, tevreden is een groot woord. Vind Lyon een leuk teampje qua jonge spelers, maar heb liever gewoon een lage DS vanwege het bouwen.
In Frankrijk zijn die TW's ook een beetje scheef verdeeld. Het verschil tussen DS1 en DS2 is net zo groot als het verschil tussen DS2 en DS16.
-
@Memphis-United_NL
1 van de 20 is dus tevreden -
Dat PSG een bizar hoge teamwaarde heeft tegenover de rest vind ik nog wel reeel.
Ik zie net dat de teamwaardes vannacht nog zijn aangepast in Frankrijk.
Mijn team nog steeds ds5 maar nu van plek 7 naar 8 qua teamwaarde lol.Als extra klap in de rug ook Birmingham nog even een stuk beter geworden zodat het team temniste wat meer op een middenmoter lijkt ipv een degradatiekandidaat.
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Memphis-United_NL
1 van de 20 is dus tevredenIk ook wel hoor, al is Bastia het zwakste DS14 team. Al lang blij dat ik een redelijk lage DS heb. Komt overeen met mijn persoonlijke DS
-
Veel plezier en succes verder iedereen! Ook hier gefeliciteerd @Rubber890_NL met kampioenschap en @daleythespartaan_NL met de beker.
-
Gefelciteerd @Rubber890_NL
Niet iedereen gegeven om meer dan 100 punten in één seizoen te behalen -
Gefeliciteerd Rubber en Daley!
-
Knappe prestatie Remco! Ben ook tevreden dat ik uiteindelijk doel nog heb kunnen halen
-
Gefeliciteerd Remco, je bent weer de topper van vroeger!
-
@Robbiebb_NL
Nou om Metz te managen vind ik ook wel een mooie loting. Goed om hier weer terug te zijn na een korte afwezigheid. Vinnie ook weer (even) terug, wat mooi! -
Dankjewel heren! Ik kan met de titel in de GdF crewcompetitie op zak gerust met pensioen gaan nu
-
@vinnievuik_NL vertekend altijd Vinnie, kijk namelijk maar niet naar de CC :S
-
@Rubber890_NL
Dat heb je met lage DS en 4231/451 he, of het draait goed en je zit vanaf het begin ruim boven je DS, of je raakt in een negatieve spiraal waar je bijna niet meer uit komt... -
Eindstand sheet:
Eindstand in en verkopen, inclusief scoutspelers en bc teller:
TW en DS
-
Mooie stats robbie. Uitnodigingen worden vanavond rond 19u verstuurd?
-
@Genious18_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Mooie stats robbie. Uitnodigingen worden vanavond rond 19u verstuurd?
De competitie loopt weer door zoals gewoonlijk, sim is rond 19.07. Dennis is de mod, hij zal de nieuwe gastspelers dan zo snel mogelijk uitnodigen #ok
-
Oei. Ik zie nu pas wat een bagger elftal Montpellier heeft . Dat wordt weer een heel karwei om in de buurt te komen van doelstelling 12.