GoodFellas: Crewcompetitie
-
Thank voor het vertrouwen Mike, maar ik zit bepaald niet in de flow. Vandaag het simulatiemoment een beetje uit het oog verloren waardoor ik niets ingesteld had. Dit soort stommiteiten zijn typerend voor mijn seizoen. Mik nu maar gewoon op een topvijfnotering.
Angers (PowerShot Stef) - Lyon (Memphis United)
Dave 2-1
Vincent 1-0
Mike 1-2
Alex 0-0 -
Shit happens maat. Naai je mij ook weer lekker mee btw, nu komt Robbie nog in de buurt om me te passeren.
Volgens mn berekeningen verdien jij gewoon de overwinning morgen van de sim dus dat komt goed als je het niet weer vergeet
-
@MikevanderHilst_NL Je hebt het snel door hihi
-
Rennes (maricja) - Bastia (vinnievuik)
Dave 1-2
Vincent 1-1 -
@MikevanderHilst_NL zoef zoef
-
Overzicht transfers (ongeveer) aan het eind van het seizoen:
Aantal buitenkansjes (BK) en scoutspelers (SC) zijn aan het eind van het seizoen nog minder zuiver dan aan het begin, door alle gebooste spelers met lage marge op de transferlijst. Maar het geeft een indicatie
-
@vinnievuik_NL
@MikevanderHilst_NL is nu KL :)... En jij, Kevin en Pieter scouten wel erg veel!! 18x15=270+143(Kevin)= 413 BC bijvoorbeeld....+1 BK=414 BC
Jij 255+148= 403+1 BK=404 -
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@vinnievuik_NL
@MikevanderHilst_NL is nu KL :)... En jij, Kevin en Pieter scouten wel erg veel!! 18x15=270+143(Kevin)= 413 BC bijvoorbeeld....+1 BK=414 BC
Jij 255+148= 403+1 BK=404je rekensom klopt niet
-
@Robbiebb_NL Wat ben ik vergeten dan :P?
-
@Glennevire_NL je pakt de totale verkopen als aankopen, scoutspelers x14 doen omdat die ene al bij het totaal zit en een buitenkans is 1 bc dus niets extra dat zit al bij het totaal. Al met al ga je met elke stap de fout in
-
@Robbiebb_NL
Nu je zegt ik keek bij verkoop ipv aankopen rij haha :')
Nu goed dan in geval van Kevin:
15x18+135+1=270+135+1= 406Vinnie: 15x17+140+1=255+140+1= 396
Zat er 8 naast dus bij beide xD
-
@Glennevire_NL
In 1 dan 405 en 395
Das nog steeds veel en pas met 1 team/account... -
@Glennevire_NL klopt nog steeds niet
-
@Robbiebb_NL
Ok ik geef op. Laat jij jouw berekening maar zien hoe het wel klopt!!!!! -
@Glennevire_NL
Vinnie: 17x14= 238 + 140 =378bc -
@Robbiebb_NL
Sinds wanneer is een scout speler 14 BC ipv 15? Is altijd 15 geweest.... -
@Glennevire_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
@Robbiebb_NL
Sinds wanneer is een scout speler 14 BC ipv 15? Is altijd 15 geweest....sinds 1 bc al in het totaal verwerkt is
-
@Robbiebb_NL
Ooh zo, ok.