GoodFellas: Crewcompetitie
-
Het verschil is geslonken naar 4 puntjes, en morgen de wedstrijd voor de echte aansluiting. Wie had dat voor mogelijk gehouden een weekje terug?
-
Graag gedaan.
-
Spectaculaire ontknoping hier haha. Verschil was 17 punten, 10 potjes geleden
-
Nooit verwacht dat Ray die dikke voorsprong nog uit handen zou geven. Zelf gisteren de 3de plek misgelopen door tegengoals in de 91ste en 93ste minuut
-
Erg keurige inhaalrace Vinnie! Knap in deze competitie
-
@Rubber890_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Erg keurige inhaalrace Vinnie! Knap in deze competitie
Nu nog 1 drempel te nemen, helaas niet de minste... Misschien zijn je spelers nog in de slechte mood na die bizarre bekerfinale.
-
@vinnievuik_NL die doet pijn deze finale.. ik en m'n spelers zitten non stop aan de wijn
-
Zure manier om zo de beker te verliezen Remco.
Alex gefeliciteerd met de beker, mooi om te zien dat Nederland hier nog wel meeteld -
Loting Crewcomp Belgie:
-
@Robbiebb_NL
Westerlo proberen in eerste te houden .
Wordt competitie vanavond of morgen aangemaakt? -
@Genious18_NL Veel succes:) De comp word morgen aangemaakt
-
@Robbiebb_NL pijnlijk. Maar hoort erbij tegenwoordig.
Desondanks gefeliciteerd Alex!
-
@Genious18_NL in de KL heb ik Westerlo prima aan de praat vooralsnog
-
@Rubber890_NL Thanks!
Ik had liever op een andere manier gewonnen, deze was wel heel erg lelijk. Op z'n Italiaans zullen we maar zeggen
-
@Rubber890_NL hehe KL3 wrs iets lager niveau dan GF
-
-
@Robbiebb_NL said in GoodFellas: Crewcompetitie:
Mooie ronde was het weer jongens. Vinnievuik van harte met de titel, wat een eindsprint, Ray zonde je hebt lang bovenaan gestaan. Alex van harte met de beker, maakt niet uit hoe je het wint als je het maar doet. Tevreden met plek 5 en in de sheet plek 6! Even geen accounts meer vrij. Succes in België!
-
Bedankt Raymond, was een inhaalrace die ik zelf ook niet had voorzien
-
Gefeliciteerd @vinnievuik_NL en @Memphis-United_NL met de beker.