spelerskwaliteit bij scout normaal en fair indelen
-
Hallo,
Gaarne de kwaliteit van de te scouten spelers op een normale en faire manier aanpassen.
Nu is de indeling:
50 - 59
60 - 69
70 - 79
80 - 84
85 - 99
100+ (wereldster)Deze verdeling is er vooral op gericht om mensen veel coins te laten gebruiken.
Een speler met een kwaliteit tussen 90 en 99 te scouten is onmogelijk door de gekozen indeling. Als je instelt om een speler met een kwaliteit tussen 85 - 99 te willen scouten dan krijg je steeds keuzes van spelers met een kwaliteit van 85 tot 88.
Als je dat niet wilt of geen behoefte aan hebt dan rest nog slechts de volgende groep (100+ wereldster) te kiezen. Dat zijn dan spelers die extreem duur zijn zodat je al snel veel coins moet inzetten om ze te kunne kopen.
Daarnaast zal niemand spelers met kwaliteiten van 50 - 59 en 60 - 69 scouten dus deze kunnen vervallen.Mijn voorstel voor een faire indeling:
70 - 79
80 - 89
90 - 95
96 - 99
100+Deze indeling is veel meer op het fair en plezierig spelen georiënteerd.
Moet eigenlijk zonder één enkel probleem in te voeren zijn lijkt me en zal het spelplezier verhogen. -
@senior-22_nl Dag senior-22. Bedankt voor je bijdrage. Ik zal uw voorstel doorsturen naar GameBasics/miniclip.
-
Als aanvulling en ter verduidelijking.
ALS VOORBEELD:
Wilde vandaag een middenvelder scouten, kwaliteit hoog in de 901e keer scouten: jonger dan 25 jaar, kwaliteit tussen 85 en 99
resultaat: 3 spelers met kwaliteit 852e keer scouten: leeftijd willekeurig, kwaliteit tussen 85 en 99
resultaat: 1 speler kw. 85, 1 speler kw. 86 en 1 speler kw. 873e keer sscouten: leeftijd willekeurig, kwaliteit 100+
resultaat: 1 speler kw. 102, 1 speler kw. 104 en 1 speler kw. 108
de prijs is dan ook buiten proportie hoog.Het lukt dus gewoon niet om een middenvelder te scouten die een kwaliteit van 90 tot 100 heeft.
Zie de afbeeldingen hieronder. -
@senior-22_nl Dit komt doordat spelers hoger dan 90 bijna niet in de game zitten.
scouten kon/kan alleen maar op de 'basis' speler, dus op hoe hoog de speler oorspronkelijk in het spel zit.de 100+ is hier een uitzondering van, en daar kun je volgensmij elke speler in een 100+ versie scouten, dit kost ook de extra boss coins.
-
@daankaars_nl
Er zitten wel degelijk enkele spelers in het spel die een kwaliteit tussen 90 en 100 hebben.
Dat kan je zien als je bv Real Madrid of Liverpool en ook wel andere clubs bekijkt.
Ook op de transferlijst staan spelers met een kwaliteit hoger dan 90 die niet van een club uit je competitie zijn. -
@senior-22_nl Misschien beter lezen.
er zitten 'bijna' geen spelers van boven de 90 in de basis, je zou dus scouten op een stuk of 10 spelers.
En op de transfer lijst zijn die spelers vaak niet meer in hun basis rating.
-
Ik heb het voorgelegd en men ging het zeker bekijken. Indien er veranderingen zullen komen zal dit gemeld op het forum
-
W wooper_NL locked this topic on