Achievement onoverwinnelijk
-
Hallo
Ik las in een topic uit 2017 dit. Het gaat over de achievement onoverwinnelijk.
Klopt dit wel?
Op het einde van de competitie had ik een winstreak van 8. Nu start ik een nieuwe competitie in hetzelfde slot, win de eerste 2 wedstrijden en nu staat de teller van de achievement toch op 10.
Het komt zeker niet van een ander slot.Alvast bedankt.
-
Hoi,
Die achievement geeft je hoogste winningstreak aan. Jij hebt dus ergens een keer 10 wedstrijden op rij gewonnen, maar dat hoeft niet te betekenen dat je op dit moment die 10 wedstrijden op rij hebt gewonnen.
Afgaande op je de stand van je al je huidige clubslots vraag ik me namelijk af of je wel goed gerekend hebt. Er is maar een van de vier clubslots waar je nu twee wedstrijden hebt gespeeld, maar daarvan heb je er slechts één gewonnen en één gelijkgespeeld (clubslot 4 in de Winners Cup met Talleres). Twee andere clubslots zitten in de voorbereiding en in Ghana heb je al 29 wedstrijden gespeeld. Dus ik ben dan wel benieuwd hoe je tot deze rekensom bent gekomen.
-
Op slot 2 was mijn competitie gedaan toen had ik een winningstreak van 8. Achievement gaf toen ook 8/25 aan.
Dan ben ik op slot 2 met een nieuwe club gestart, de club uit Ghana dus. Maar ik ben hier ingestapt na speelronde 27.
Nu heb ik bij Ghana mijn eerste 3 wedstrijden gewonnen (ronde 28,29 en 30). De achievement is ook geupdate en staat nu op 11/25. Gisteren was het nog 10.
Dus 8 wins bij mijn vorige club en dan deze 3 wins van Ghana is 11 wat de achievement ook aangeeft.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is.
-
Ah zo. Die post is van 2017 en in vijf jaar tijd kan er natuurlijk een hoop veranderen. Ik zal het eens navragen.
-
Dank u!
Ik vind het wel handig om te weten.
Ofwel mag het over meerdere clubs, als het maar hetzelfde slot is. Dan kan ik in Ghana proberen doorzetten met de streak.
Ofwel moet het effectief in 1 league met 1 club en zit er een bug in de achievement telling.
-
Ik heb nu een terugkoppeling gekregen. De winstreek houdt geen rekening met het soort competitie of hoeveel seizoenen je erover doet. Bij elke winst gaat de reeks met 1 omhoog en bij een nederlaag valt deze terug naar 0. Elk clubslot wordt hier individueel voor berekend.
De werking van deze achievement schijnt altijd al zo geweest te zijn en de post uit 2017 bevatte dus foutieve informatie.
-
Ok duidelijk, nogmaals bedankt!
-
Aljeblieft! Bij deze zal ik dit topic dan sluiten.
-