Waarom geen promoties op zondag?
-
De laatste tijd zijn er steeds promoties die op vrijdag en zaterdag gelden en op zondagmorgen om 09:00 aflopen. Kan er uitleg gegeven worden waarom hiervoor gekozen is?
Ik vind de weekend promoties juist fijn en ik denk dat meer mensen er op zondag gebruik van maken, want:
- Op zondag zijn meer mensen thuis en kunnen ze dus makkelijker even op OSM kijken en bijvoorbeeld een training starten of transfers doen dan op de werkdag maandag. Bij veel werk zit het er niet in om tussendoor (regelmatig) in te loggen.
- Op zondag zijn mensen vaak niet zo vroeg uit bed om voor 09:00 nog van promoties gebruik te maken, bijvoorbeeld om nog extra training progressie te claimen. Eerst eindigden de promoties op maandag om 09:00 of 10:00. Dat was een werkdag/schooldag en dan staan de meeste managers wel voor 09:00 op.
Voor GB is het ook voordelig als de promoties op drukke dagen plaatsvinden, er worden tijdens promoties namelijk meer coins uitgegeven dan op een dag zonder promoties.
-
@koningco_nl
Zondag is een familie dag… dus heel goed gedaan
maandag is er altijd nog een extra dag -
Hoi,
De reden zal zijn dat er daardoor drie events in de week gehouden kunnen worden in plaats van twee.
Het valt me vaak op dat je vergeet dat de meeste gebruikers OSM via de app spelen en daardoor dus niet afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van een computer. Ook op het werk zullen zijn dus over het algemeen wat gemakkelijker aan hun teams kunnen sleutelen.
Daarnaast zullen er ook heus wel mensen zijn die ook op zondag vroeg opstaan (kerkgangers, mensen met jonge kinderen, werk, joggen etc.).
Als laatste heeft Gamebasics alle benodigde data om een weloverwogen keuze te maken voor wat voor hun het beste uitkomt.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on