Posities van spelers
-
Dag allen,
Lang geen osm gespeeld en zie nu dat er posities bij spelers horen. Is dit iets waar ik rekening mee moet houden in het maken van mijn opstelling of maakt het niet zoveel uit (zoals ik gewend ben vanuit eerder).
-
Hoi,
Allereerst welkom terug op OSM
Spelers die je op hun juiste positie zet, zullen een kleine boost in hun prestaties zien. Het is dus zeker iets om rekening mee te houden. Hoeveel die boost precies is, is niet bekend.
-
Maar ik zie ook dat sommige spelers vorig seizoen CV waren en nu opeens LB. Waarom is dat? En waarom kan je niet beide op de kaart zetten?
-
Hoi,
Er is voor gekozen om alle spelers slechts één positie te geven. Hiervoor wordt over het algemeen de positie gehanteerd die wordt aangegeven op de website www.transfermarkt.com. Uiteraard kunnen spelers door wat voor reden dan ook door hun trainer op een andere positie gezet worden dan dat ze daarvoor speelden. Dan zal je dat dus ook op OSM merken.
-
@fc-eddie_nl Maar niet alles klopt wat daar staat hè. Ik heb dit ook al is een keer gezegd in een mail en toen werd er ook al gezegd we geloven wat daar sta terwijl ik bewijs mee leverde van ze eigen positie maar nee hoor daar werd niet naar geluisterd.. maar toch vind ik het gek dat iemand in het ene seizoen CV is en het andere seizoen LB..
-
Aangezien er verder geen reactie van de topicopener is geweest, zal dit duidelijk zijn. Topic bij deze gesloten.
-