Missende spelers
-
Ik zag dat de spelers zijn aangepast maar ik keek hier op osm en bij tm en ik zag toch een verschil bij tm staan Youri Regeer en Naci Ünüvar erbij maar op osm zie ik ze niet en ja ze zijn beide op 4-8 bijgewerkt dus dan snap ik niet waarom je die twee mist in Ajax 1. De afbeelding van Ajax is zelfs van 3-8 dus geen idee waarom dat gemist is… ![7A1A1AF8-C11C-477D-95B9-9841BDF2485F.jpeg](Request Entity Too Large)
-
Dag Daley Blind_6_,
Spelers worden opgenomen in de selectie als ze officieel een wedstrijd gespeeld hebben voor de A ploeg van Ajax.
Beide spelers hebben nog geen enkele wedstrijd gespeeld met de A ploeg.
-
@wooper_nl dus? Het osm team is niet compleet en hun zeggen altijd we houden TM aan dus dan verwacht ik ook dat ze het nu het aanhouden. Aanwinsten (Aangekocht) die nog niet gespeeld hebben staan er ook al dus waarom dan niet die twee van Jong Ajax?
-
hoeveel bewijs wil je?
-
Spelers die nu nog komen (gekocht) wanneer worden die bij de teams toegevoegd?
-
Prima dat je voor Ajax bent, maar kun je je fangedrag alsjeblieft achterwege laten? Dat is nergens voor nodig op het Hulpforum.
Ünüvar, Baas, Regeer en de andere jeugdspelers zijn nog precies dat: jeugdspelers. Zoals je zelf al zei: het zijn spelers van Jong Ajax en niet van Ajax 1. Dus dan is het logisch dat ze niet bij de selectie van Ajax op OSM zitten.
De gewone competities op OSM worden nu met regelmaat geüpdatet. Nieuwe spelers zullen dus redelijk snel toegevoegd worden aan de selectie op OSM. Een exacte tijdsindicatie is niet te zeggen.
-
@fc-eddie_nl Regeer en Ünüvar zijn sinds kort van beide lid. Wie zeg dat ik daarvoor ben? Ik laat alleen zien dat Regeer al gespeeld heb zoals je collega “Spelers worden opgenomen in de selectie als ze officieel een wedstrijd gespeeld hebben voor de A ploeg van Ajax.” zei hij moet gespeeld hebben en je heb nu gezien dat hij gespeeld heeft.
-
@daley-blind_6_nl Dan zullen die spelers toegevoegd worden aan de selecties. Het is onmogelijk om alle selecties volledig te hebben geüpdate als de transferperiode nog volop aan de gang is.
-
@wooper_nl dat klopt. Maar spelers die van Jong naar het eerste gaan kan je wel toevoegen want die zijn al bekend. Dus kan je Regeer en Ünüvar toch toevoegen?
-
@daley-blind_6_nl Dit zal in de nabije toekomst ook gebeuren. De updates volgen snel op elkaar zoals FCeddie zei.
-
@wooper_nl maar je had al Regeer en Ünüvar kunnen toevoegen want dat is al even bekend dat ze erbij zijn dus daarom vind ik het gek dat je collega zeg dat ze pas spelen als ze gespeeld hebben terwijl Regeer al gespeeld heeft.
-
@daley-blind_6_nl Die spelers zullen hoogst waarschijnlijk toegevoegd worden aan de selectie bij de volgende updates . Ik zal dit topic nu sluiten.
-