Lege competities
-
Het valt mij op dat er erg lege competities zijn en dat teams met een lagere doelstelling vrijwel niet worden gekozen.
Is OSM ook van plan hier iets aan te doen. Bijvoorbeeld het aantrekkelijk maken om teams met een lagere doelstelling te kiezen. -
@roberto-manciny_nl als ik jou was zou ik eens meedoen aan de KL daar is het andere koek
-
Hoi,
Ja, helaas wel. Het probleem is vooral dat heel veel managers graag met de topteams willen spelen. Als die bezet zijn dan proberen ze een andere competitie. Ook het maximaal aantal voorbereidingsdagen zal behoorlijk meewegen. Een competitie die al twee van de vier voorbereidingsdagen achter de rug heeft, zal voor veel managers een stuk minder interessant zijn.
Aan de ene kant is dit heel erg jammer, maar aan de andere kant moeten managers ook vrij zijn om het team te kiezen waarmee ze graag willen spelen. Het zal lastig zijn om hier een balans in te vinden.
-
@fc-eddie_nl In het ''oude'' punten systeem werd het wel aantrekkelijk gemaakt. Is hier nu ook niet iets op te bedenken ?