• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Waar een cheater melden?

Hulp
    2
    2
    121
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      Kevin Le Brun_NL Dutch Users last edited by

Hallo, ik zit met een cheater in mijn competitie. Nou weet ik namelijk niet hoe ik die moet aangeven? Ik heb al een mail gestuurd naar nl.support@onlinesoccermanager.com met info en foto´s bij maar ik kreeg juist een mailtje terug in het Engels dat ik een nieuw ticket moet aanmaken en dat ze juist in het Engels kunnen antwoorden 🤔 iemand meer info voor mij?

Alvast bedankt.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Kevin Le Brun_NL last edited by

@kevin-le-brun_nl

Hoi,

Check eerst hier of er daadwerkelijk sprake is van valsspelen. Dit voorkomt onnodig werk voor de behandelaars.

Indien je zeker bent dat het om valsspelen gaat, dan kun je via onderstaande link een melding daarvan doen. Door het internationale karakter van OSM zal je het contactformulier in het Engels moeten invullen. Anders kan je niet geholpen worden. Vermeld logischerwijs zoveel mogelijk info, inclusief bewijs (screenshots) van het cheaten.

https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl/requests/new

Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je melding in behandeling wordt genomen. Wacht rustig af en ga niet nogmaals een melding maken, ook al duurt het in jouw ogen te lang voordat er gereageerd wordt.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Moved from OSM: Het Spel by  FC Eddie_NL FC Eddie_NL 
        • Locked by  FC Eddie_NL FC Eddie_NL 
        • 1 / 1
        • First post
          Last post