Inschrijftopic Nationaal Kampioenschap 2022
-
Beste managers, het Nationaal Kampioenschap keert terug na een pauze van 3 jaar met een gloednieuwe editie! Wie zal de opvolger worden van Jourestyle?
- Wat is het NK?
Het NK is een officieel toernooi dat door de OSM Staff voor de community georganiseerd wordt en waarbij jaarlijks een hoop fanatieke managers zich meten met de beste managers van OSM om zo een poging wagen om zich te kronen tot Nederlands/Belgisch Kampioen.
- Hoe wordt er op het NK gespeeld?
Er zal gespeeld gaan worden met fictieve en gelijkwaardige teams, waarbij transfers zijn uitgeschakeld. Elke ronde zullen managers die het hoogst eindigen zich plaatsen voor de volgende ronde en in de finale zal de winnaar uiteindelijk worden uitgeroepen tot Nederlands/Belgisch Kampioen! Het definitieve format en de prijsverdeling zullen bekend worden gemaakt nadat de inschrijvingsperiode is voltooid.
- Regels
De OSM-regels (https://www.onlinesoccermanager.nl/terms) zullen van toepassing zijn op het NK.
- Wanneer start het NK?
- Deadline inschrijving: maandag 31 oktober 23:59 (loting volgt op dinsdag/woensdag)
- Start ronde 1: maandag 7 november
- Hoe schrijf ik mijzelf in?
- Iedereen met een account op de Nederlandse versie van OSM mag zich aanmelden, ongeacht de nationaliteit. Managers die in 2022 zijn bestraft wegens het overtreden van de OSM-regels zijn uitgesloten van deelname.
- Inschrijven kan via het forum of via deze link https://forms.gle/ECsMTpwmTcpFYcBv5
-
W wooper_NL pinned this topic on
-
20 spelers hebben zich al ingeschreven. De lijst zal morgen volgen.
In de loop van volgende week zal Game Basics ook een notificatie sturen naar alle actieve spelers op de Nederlandse server.
-
Aantal inschrijvingen: 43
-
Is tijdens dit toernooi het gebruik van pakketjes geblokkeerd of is dit het NK pay-to-win?
-
@meneer-speksnijder_nl oefenwedstrijden zijn toegestaan, is ongeveer hetzelfde.
-
@afca6706_nl ja maar dat kan je doen van de BC waar je normaal spelers mee koopt valt mee dus de uitgave voor dit NK
-
@meneer-speksnijder_nl Ik ga in overleg met GB vragen wat de mogelijkheden zijn.
-
71 managers hebben zich al ingeschreven. Een lijstje volgt later.
-
@wooper_nl How zit het met het afkopen van timers, wordt dit uitgeschakeld in het NK?
-
@koningco_nl Ja die worden uitgeschakeld
-
Totaal aantal inschrijven 248.
-
Totaal aantal inschrijvingen: 300 deelnemers
-
Totaal aantal inschrijvingen: 346
-
@wooper_nl Komt er nog een lijst?
-
@daankaars_nl een lijst van inmiddels bijna 400 man op het forum zetten wordt wel een heel gedoe waarschijnlijk dus niet
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to niekpro2005_60_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@niekpro2005_60_nl Hey snotneus, vroeg het dus niet aan jou, lijkt me logisch dat er toch echt een keer een lijst moet komen.
Wel redelijk logisch dat het bekend is wie er meedoen. -
@daankaars_nl Malle Pietje, ik heb het toch ook gevraagd aan hem en het kan niet.
MVG
-
@daankaars_nl Ik kan die altijd posten in de Event app op whatsapp. Als je me even je nummer doorstuurt voeg ik je toe in die app groep.
-
Totaal aantal inschrijvingen: 415
-
In totaal hebben zich nu 436 spelers zich ingeschreven voor het NK.
Deze week zal er meer info volgen over het format.