!! Increased Selling Pack werkt niet !!
-
Ik maakte een grapje, maar je gaat er nogal hard in.
Waar ik overigens geen grap over maak, is dat het 10 oktober begon en niet de 9e.
-
@tiems-b-_nl koop volgende keer 2 van die packs!
Heb je dubbel kans op dubbel niets... -
@zork-angels_nl Of zoals een wijs heer ooit zei: "Het is wat het is"
-
Ik ben dr eigenlijk wel blij mee dat het niet werkt.
Dit soort pakketjes zijn funest zijn voor de topcompetities. En op mond reclame gaat snel.
Geen pay to win manieren buiten de competitie-instellingen om creëren aub.Laten we dit afsluiten met een storting van 800 coins per gedupeerde van osm naar de betreffende betalers toe. Het werd aangekondigd als een madness. Meer spelers verkopen. Dat gebeurd niet. Hoogstens een hogere kans voor dure spelers. Maar dat houd automatisch in dat de kleintjes er onder lijden. Dit is bedrog.
-
Er is onderzoek naar gedaan, maar er is geen aanleiding om te denken dat er iets mis is gegaan. Het pack werkt voor een ieder die het gekocht heeft. Alleen verschillen de verkoopkansen per prijs, waarde en competitie. De ene persoon zal er dus meer profijt van gaan hebben dan een ander en ook kan het dus zijn dat de verschillen met iemand die het pack niet gekocht heeft uiteindelijk niet zo groot zijn.
Nogmaals: wij snappen dat dit voor jullie als een klap in je gezicht voelt. Je betaalt voor een pack en die doet voor jou niet aan je verwachtingen. Maar dat is geen reden dat het pack niet werkt. Wat ons betreft is dit hierbij afgehandeld en ik zal dit topic dan ook gaan sluiten.
-