Leagueoverzicht
-
Hi is de leagueoverzicht defenitief bepaald dit seizoen of kan de doelstelling van de teams veranderen gedurende seizoen.
Omdat als ik een team wil kiezen en mijn seizoen is over 40 dagen klaar. Blijft die doelstelling van de gekozen team hetzelfde of kan het tussentijd veranderen? Of is dat alleen in het begin van het seizoenMijn dank is groot
Mvg
-
Hoi,
Afhankelijk hoe groot de verandering is (denk dan aan de ratings van de spelers), zou het kunnen dat doelstellingen van teams veranderen gedurende het voetbalseizoen 2022/2023.
Eventuele aanpassingen die aan de leagues gemaakt worden, waaronder dus doelstellingen en ratings van spelers, hebben alleen invloed op competities die na de datum van aanpassing worden aangemaakt. Wanneer jij dus een competitie begint, zullen er gedurende je seizoen geen veranderingen kunnen plaatsvinden.
-
@fc-eddie_nl dankjewel Eddie. Dus als ik bv nu een competitie open voot een club die doelstelling 1 hebt die over
40 dagen begint. En in die 40 dagen die doelstelling wijzigd behoudt ik alsnog de doelstelling 1 omdat ik hem geopend heb in de tijd voor de update begrijk ik dat goed? -
Zolang je in je huidige seizoen zit zal er inderdaad niets kunnen veranderen. Pas bij een nieuw seizoen zullen veranderingen van kracht gaan.
Dus stel: je begint nu een competitie met Real Madrid die doelstelling 1 heeft. Een paar dagen na het aanmaken verleng je alvast je competitie naar het volgende seizoen waarin je weer Real Madrid kiest. Tien dagen later wordt de doelstelling van Real Madrid gewijzigd naar doelstelling 2.
In je huidige seizoen verandert er niets en blijft je team doelstelling 1 behouden. Wanneer dat seizoen afgelopen is en je competitie verlengt wordt naar het nieuwe seizoen, zal je met een Real Madrid spelen dat een doelstelling 2 heeft.Hetzelfde geldt wanneer je je huidige competitie laat aflopen en een compleet nieuwe competitie zou opstarten Als je dan weer voor Real Madrid zou kiezen, heeft dit team doelstelling 2 en speel je dan dus ook met een Real Madrid met doelstelling 2.
Hopelijk dat het zo wat duidelijker voor je is.
-
@fc-eddie_nl Okéduidelijk ik zit nu bv in een poolse competitie.
En ik wil volgende competitie frans met team
Die doelstelling 1 heeft maar
Voordat deze competitie klaar is duurt nog 39 dagen. Als er in die 39 dagen die doelstelling verwnderd van die franse dan speel
Ik met een andere doelstelling ?Correct?
-
Ja, dat klopt.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on