Nationaal Kampioenschap
-
Beste managers, het Nationaal Kampioenschap keert terug na een pauze van 3 jaar met een gloednieuwe editie! Wie zal de opvolger worden van Jourestyle?
- Wat is het NK?
Het NK is een officieel toernooi dat door de OSM Staff voor de community georganiseerd wordt en waarbij jaarlijks een hoop fanatieke managers zich meten met de beste managers van OSM om zo een poging wagen om zich te kronen tot Nederlands/Belgisch Kampioen.
- Hoe wordt er op het NK gespeeld?
Er zal gespeeld gaan worden met fictieve en gelijkwaardige teams, waarbij transfers zijn uitgeschakeld. Elke ronde zullen managers die het hoogst eindigen zich plaatsen voor de volgende ronde en in de finale zal de winnaar uiteindelijk worden uitgeroepen tot Nederlands/Belgisch Kampioen! Het definitieve format en de prijsverdeling zullen bekend worden gemaakt nadat de inschrijvingsperiode is voltooid.
- Regels
De OSM-regels (https://www.onlinesoccermanager.nl/terms) zullen van toepassing zijn op het NK.
- Wanneer start het NK?
- Start ronde 1: maandag 7 november
- Hoe schrijf ik mijzelf in?
*inschrijfperiode is over
-
-
Format en loting
In totaal hebben we 436 actieve managers die zullen strijden voor de beste manager in Nederland en België.
De eerste ronde:
De managers worden verdeeld in competities van 12 teams. In totaal zullen er 36 competities zijn. De managers die op plaats 1&2 eindigen gaan door naar de volgende ronde.De tweede ronde:
In de tweede ronde zullen 72 managers het tegen elkaar opnemen. Opnieuw zullen deze managers verdeeld worden in competities van 12 teams. In totaal zullen er dan nog maar 6 competities zijn. De managers die op plaats 1&2 eindigen gaan door naar de finaleronde.Finaleronde:
In de finaleronde zullen 12 managers het tegen elkaar opnemen in 1 competitie. De winnaar van deze competitie zal de nieuwe kampioen van Nederland en België worden.Competitiekeuze
De competities zullen aangemaakt worden door Game Basics.
Enkel oefenwedstrijden zijn toegelaten.
Alle andere instellingen zoals timers, trainingskampen, ... zijn niet van toepassing.De competitie zal bestaan uit 12 teams met gelijke teamwaardes.
Positiebonus en natiobonus zal voor deze competities niet van toepassing zijn.oefenwedstrijden zijn toegestaan
Dit is een individueel toernooi. Samenwerking zal bestraft worden!
-
Loting
De geel gemarkeerde spelersnamen zijn de moderators van de competitie die de spelers zullen uitnodigen. Op maandag 7 november zullen de moderators een uitnodiging ontvangen van Game Basics om in de competitie te stappen. Jullie hoeven dus geen boss coins te spenderen.
-
@wooper_nl Hoe laat komen die uitnodigingen? Ivm sporten namelijk
-
@wooper_nl Ik mis 2 spelers van ons in de lijst. FBiss88 van Voetbal Maffia en Amsterdam Footballub van Footbal Maffia Rising.
-
@afca6706_nl Ik heb alle namen individueel overlopen. Indien men niet opgenomen werd in de loting wil dat zeggen:
- Niet ingeschreven
- Managernaam werd verkeerd doorgegeven.
Ik zal alle managers nog een reminder sturen. Indien er afzeggingen zijn (wat zeker zo zal zijn) kunnen deze 2 managers de plaatsen innemen.
-
@douwe-kooistra_nl Ik zal dit deze week horen van GB Douwe.
-
@wooper_nl Oké, dank je wel
-
@wooper_nl Ik heb alvast alle managers uit mijn groep toegevoegd, en 'marcus' heefts al sinds 2009 niet ingelogd.. is dit wel de goede naam?
-
Ik zie oussie_10 niet staan
-
Ik heb naar elke deelnemer een pm verstuurd.
De lijst met spelers kan dus iedere dag wat aangepast worden als er afzeggingen komen. Deze worden vervangen door de spelers op de wachtlijst.
De deelnemerslijst is nu up to date.
-
@mootje-kick_nl dan moet je bezoekje brengen aan specsavers....wilt wel eens helpen
Groep 2 staat hij/zij. -
@wooper_nl kan je ook even nakijken wat er misgelopen is met de inschrijving van Boivino (https://www.onlinesoccermanager.nl/Users/453577/Profile - DeltaNL3)? Hij had zich in principe ook geregistreerd, maar komt niet in de loting voor. Kan hij eventueel ook mee opgenomen worden in de wachtlijst voor het geval er afzeggingen zijn?
Alvast bedankt.
-
@bvbperegrinus_nl ik zal het morgen bekijken
-
@zork-angels_nl
Bijdehandje heaa. Heb daarnaast de verkeerde gevraagd. Gaat om Oussie10.
-
@woopertje Simon in groep 7 lijkt niet de juiste managernaam.
-
@martijnfc_nl De naam bestaat maar is geen actief account. Helaas zijn er meerdere. Ik moet wel iedereen opnemen in de loting die zich opgegeven heeft.
-
@wooper_NL is dat ook de reden waarom ik niet bij de loting sta ingeschreven.
omdat er teveel managers voorr mij waren dan denk ik. want zie mijn naam er niet bij staan. terwijl die wel klopt. zal je daar nog naar kunnen kijken. dankjewel alvast! zal het wel lullig vinden als ik dan niet mee kan doen -
@BVBPeregrinus_NL said in Nationaal Kampioenschap:
Boivino
De naam was verkeerd doorgegeven. De manager staat op de reservelijst.
-
De lijst is geüpdate.