Nationaal Kampioenschap
-
Uitnodigingen van competitie 7 zijn eruit!
-
Competitie 26
Uitnodigingen zijn verstuurd (fyi; Veel managers die al 4 slots bezet hebben). -
@Gizmo69_NL wanneer kan jij de uitnodiging verzenden voor onze comp?
-
Poule 16 is ook volledig uitgenodigd!
Kan iemand officieel bevestigen dat de natio boost is uitgeschakeld? Voor clubs als Anderlecht komt dat namelijk niet zo goed uit...
-
In competitie 7 hebben (tot zover ik kan zien) de volgende managers geen slot vrij:
@diego024w
@domski_NL
@hermie180 -
@Alain-Bendeler_NL zie de tweede post op de eerste pagina
-
@meneer-Speksnijder_NL ja, zat net toevallig te kijken in het format, ik was ff te snel, tnx!
-
Uitnodigingen van competitie 10 zijn verstuurd!
-
Competitie 9 alles verstuurd
-
Iedereen in groep 25 heeft een uitnodiging gekregen
-
@wooper_NL Mijn competitie is aangemaakt, alleen 2 managers hebben nu 4 sloten bezet, het betreft Akrammkowed en Allerkranigstepotvisje.
En ik verwacht dat Marcus ook niet joined -
Ik zal vanavond (van de leagues waar de invites al verstuurd zijn) een balans opmaken en nogmaals een pm sturen naar de managers die nog niet gejoined zijn.
-
@wooper_NL Tot wanneer hebben de Mods tijd om de uitnodigingen te versturen? Ik verwacht alvast nog een invite van Groep 36.
-
In competitie 31 heeft Robinverschoore ook geen vrij slot.
-
@daankaars_NL @AFCA6706_NL
Stuur ze even een PM via OSM, zou ik zeggen. Dat heb ik ook gedaan bij een manager in mijn groep. Die wou wel gewoon meedoen en heeft ontslag genomen bij een van zijn teams. Daarna kon ik de uitnodgiging versturen.
-
Groep 2 uitnodigingen verstuurd️
-
@Senna_vh_NL De moderators hebben nog tijd tot 23.00 uur. Een paar hebben geen tijd tijdens de dag ivm werk
-
@wooper_NL Geen probleem hoor. Wou snel even informeren. Dank.
-
Uitnodigingen voor competitie 4 zijn ook de deur uit! Veel succes iedereen!
-
Voor comp 13 ook iedereen uitgenodigd