Nationaal Kampioenschap
-
Competitie 6 zojuist verstuurd.
-
Ik ben nu aan het wachten op een uitnodiging
-
Voor 14 ook al in de ochtend iedereen uitgenodigd.
-
@wooper_NL said in Nationaal Kampioenschap:
@Senna_vh_NL De moderators hebben nog tijd tot 23.00 uur. Een paar hebben geen tijd tijdens de dag ivm werk
@Fortunatotmijndood_NL Zie bovenstaande reactie
-
Die Fortuna hierboven zit bij jou zie ik in het overzicht. Heb je hem een invite gestuurd? Neem aan van wel gezien je eerder bericht!
-
@Fortunatotmijndood_NL Kunt u eens kijken bij de uitnodigingen? Het kan zijn dat u geen melding gekregen hebt maar de wel uitnodiging.
-
Lijst van de spelers die al in de competities een team gekozen hebben.
-
Invites voor League 15 komen eraan.
Ik ben aan het werk, dus zal het nu in m'n pauze doen. -
Voor competitie 23 kan ik uitnodigingen ook versturen, weet echter niet of iedereen er klaar voor is en degene die natuurlijk snel zijn hebben voordeel door de huidige actie van 2u training. Zal eerst iedereen eens een pm sturen uit de comp.
-
@Gizmo69_NL
zou daar niet echt rekening mee houden, ondertussen zijn de helft van de competities al bezig.. -
@Gilles-Brunelos_NL
Ja, maar dat maakt niks uit met onze competitie héMaar geen probleem, uitnodigingen komen er aan...
-
uitnodigingen zijn de deur uit, 1 speler kon niet want geen slot vrij en 2 spelers niet actief, andere hoop ik snel binnen te zien komen.
-
Ik heb ook een manager die al een week niet meer heeft ingelogd. Hopelijk zorgt mijn pm voor de nodige push melding op z'n telefoon/tablet
-
@Gizmo69_NL @wooper_NL
Na overleg met djustinleeuw heeft hij beslist niet meer deel te nemen aangezien hij geen slot vrij heeft. -
Ik heb de lijst een update gegeven + alle managers die nog niet in competitie zijn een pm gestuurd.
-
Alle uitnodigingen zijn de deur uit, enkel supermario04 kan ik niet meer vinden
-
Uitnodigingen competitie 27 verstuurd.
Jordanbissaaaa heeft al zijn slots vol zitten
-
Invites competitie 17 zijn de deur uit
-
@wooper_NL Deze ochtend, zoals gecommuniceerd met Wooper, zelf aanvraag verstuurd naar Donkerblauw van comp 36, gezien er nog geen invite te zien was.
Geen idee waar het is fout gelopen, maar ik had de invite alleszins niet voor 23u.
-
@Senna_vh_NL said in Nationaal Kampioenschap:
Donkerblauw
Wou waarschijnlijk eerst zelf wat profiteren van het training event