Nationaal Kampioenschap
-
@wooper_NL Kun je niet gewoon de ontslagknop disablen?
-
idd, in onze reeks waren al 2cpu spelers van gasten die inactief waren.
En ondertussen 2 ontslagen dus zitten al met 4 cpu ploegen nu. -
@Senna_vh_NL was dat maar mogelijk...
-
Ik weet dat het niet fijn is als managers ontslag nemen maar nog even volhouden. Volgende ronde spelen we met 72 gemotiveerde managers die geen ontslag zullen nemen.
-
Hier ook 2 niet ingenomen ploegen en sinds gisteren 2 ontslagnemende managers, 33% CPU dus
-
brrrr wat een straf..
Waarom niet gewoon 1 jaar schorsen van alle competities die hier georganiseerd worden?
Of op een zwarte lijst zwieren voor het NK om zon gasten in de toekomst te vermijden -
@Gilles-Brunelos_NL De meesten die ontslag nemen spelen geen andere events.
Zwarte lijst komt er zeker
-
En daar is ontslag nummer 3 in onze competitie, nu dus met 5 cpu ploegen
-
goed bezig
-
Bij ons is er vandaag 1 bij gekomen
-
@Rudiclaeys_NL Dat heb je met spelers die ontslag nemen in een competitie... Die verpesten het voor anderen.
-
@Appeldoorntje_NL Typisch, en net in jou competitie want je zei het nog
-
Overzicht deelnemers die voorlopig geplaatst zijn voor de volgende ronde:
-
Ik denk dat het wel aangenamer zou zijn om in het vervolg ook de oefenwedstrijden te schrappen. Nu heb je mensen die iedere dag 10 oefenwedstrijden spelen en zo veel sneller een sterker team hebben. Uiteindelijk is het een P2W concept
-
Tien stuks? Serieus? Dat kun jij helemaal niet zien overigens. Waarschijnlijk is dat slechts een aanname gezien de TW's van andere teams.
Feit is dat na tien oefenwedstrijden de progressie echt miniem wordt, dus als mensen tien keer oefenen, kan ik dat alleen maar erg dom noemen.
-
Misschien kunnen we het trainen van spelers ook afschaffen, sommige hebben meer geluk met de 100% progressie training
-
@wooper_NL waarom zijn deze al geplaatst dan? Mis ik iets?
-
@Donkerblauw_NL
Ja. Het woord voorlopig.
-
Oefenwedstrijden en trainingen afschaffen is onmogelijk.
-
Spelers weten dat ze geen ontslag mogen nemen en doen het nu toch, laat staan dat je ze zegt om geen oefenwedstrijden te spelen of spelers te trainen.
-
Na 3 oefenwedstrijden is de progressie miniem.
-
De enige mogelijkheid om geen trainingen en oefenwedstrijden toe te laten is als je enkel speelt met mensen binnen de community die dagelijks het forum bekijken. Volgend jaar is er opnieuw een editie waar er enkel zal kunnen ingeschreven worden via het forum.
-
-
@Donkerblauw_NL Nee, dit is een voorlopige tussenstand.