Nationaal Kampioenschap
-
Even een kleine update van de lijst.
Alle spelers die nog geen club gekozen hebben, hebben opnieuw een pm ontvangen.
-
Mochten de moderators een momentje hebben, dan zijn zij ook vrij om pm's te sturen naar de ontbrekende managers. Vele handen maken ligt werk
-
@Gilles-Brunelos_NL Hij heeft wel degelijk enkele managers uitgenodigd, want ze zijn met 5 die een verhoogde teamwaarde hebben.
Kan niet anders dan van het trainingsevent.Zeer bizarre situatie alvast. Zou graag Donkerblauw zijn kant willen horen.
-
@Senna_vh_NL Donkerblauw wist niet dat hij moderator was. Ik heb hem de namen doorgegeven op de osm chat maar door de bug waren er enkele namen die niet zichtbaar waren. De fout lag dus niet bij hem.
-
@maricja_NL Heb ik al gedaan... Maar bij de manager die al bijna 15 jaar niet ingelogd heeft verwacht ik geen reactie
-
@wooper_NL Nooit gezegd dat het zijn fout was. Wou gewoon even informeren.
We zitten er in en da's het belangrijkste. Dankvoor de feedback. -
@daankaars_NL ben benieuwd als iemand al 15 jaar niet ingelogd is hoe diegene dan ingeschreven kan staan. Heb je de lijst van NK 2007 meegenomen @wooper_NL ?
-
@RísingStar_NL Rooie van LFS, rustaaag. Ik weet dat de kans klein is dat deze spelers daadwerkelijk zullen spelen, maar ik moet iedereen opnemen in de lijst die zich ingeschreven heeft. Enkele spelers die al een paar jaar niet ingelogd hebben, zich ingeschreven hebben, zitten wel in enkele competities.
-
Ik denk dat het aan de crewnaam ligt
-
@wooper_NL klopt dat is m’n fanclub
-
Ik heb screens gezien van anderen die dat ook gedaan hebben. Alleen dat waren grote namen van grote crews. Ik vind dat vrij kwalijk.
Als je dan geen tijd ofzo hebt op de dag zelf, ga dan ook niet trainen. Je wilt toch gewoon eerlijk de strijd aangaan?
Maar goed, hoop dat alles beetje volloopt nu en we snel kunnen gaan beginnen. Succes allen!
-
Ik neem aan dat de moderator de uitnodigingen van de inactieve spelers mogen intrekken als de 1e wedstrijd is gespeeld. Dit in verband met competitie vervalsing.
Anders krijgen we daar weer discussie over, als iemand tijdens speelronde 5 instroomt.
-
@Appeldoorntje_NL Inderdaad. Deze mogen voor de start ingetrokken worden.
-
@wooper_NL Trek je die gewoon in via hun profiel?
-
@killing-spread_NL Normaal gezien wel
-
Kan het nergens vinden waar je het kan intrekken
-
@Appeldoorntje_NL
Ik ook niet, maar ze zullen toch niet aanmelden -
Eerste ontslag is al een feit. Is er een zwarte lijst voor volgend jaar?
-
Geef de namen maar door op het forum.
Ik ga blij zijn als die 1e ronde voorbij is.
-
@wooper_NL sander-32
En een ander kwam er gisteren nog gauw even bij op het laatste moment. Die versloeg hem, en ineens was ie weg. Triest.
Lees net dat een crewgenoot hetzelfde heeft. Als je niet tegen je verlies kan, blijf dan lekker weg van dit spelletje.