Nationaal Kampioenschap
-
Jouw schorsing geld voor de KL. Aan het NK had je dus wel kunnen deelnemen.
Wat een gemiste kans zeg..... ik had je toch wel als favoriet beschouwt
mvg
-
@Dennis-Hijkoop_NL komen wij toch goed mee weg!
Scheelt weer een serieuze titel kandidaat
@Rudiclaeys_NLMvg
-
heb ik veel geluk dan
-
@Rudiclaeys_NL We hebbe 3 plekken vrij in onze competitie. Je bent van harte welkom Rudi. Misschien kan de moderator je een uitnodiging sturen. En dan kan je nog even laten zien dat je niet alleen hard kan lopen hehe Een NK zonder Rudi vind ik eigenlijk zonde. Een gemiste kans!!
-
@Carphunter79_NL ca va dat mag ik ga geen uitdaging uit de weg, heb pas morgenavond slot vrij. MVG
-
Vandaag ontslag nr°4, dus met 6 cpu teams, we zitten aan de helft
-
Voorlopige tussenstand
-
@wooper_NL Dit zijn alle numner 1 en 2 posities tot nu toe ?? In alle competities? Dan snap ik het een beetje️ Tis ook wel een hoop werk om al die compas in detail hier neer te zette thnx voor je werk weer woopertje
-
@Carphunter79_NL wacht op uw uitnodiging
-
@Rudiclaeys_NL Gelukkig zijn er geen transfers in deze competitie. Zet hem op!
-
@Rudiclaeys_NL Hey Rudi️ Ik zei misschien kan de moderator je uitnodigen. Ik ben niet de moderator! Maar nogmaals je bent van harte welkom in onze competitie wat mij betreft. Aangezien er weer iemand met zn staart tusse ze benen is weggerend
-
@Carphunter79_NL îk wacht af en zie wel of er nog uitnodiging in de bus valt. mvg
-
@Rudiclaeys_NL Ok Rudi we zien het wel. Maar je had je gewoon in kunne schrijven natuurlijk. Die schorsing was alleen voor de KL had je moeten snappe Rudi met jou vaardigheden Mvg
-
@wooper_NL het is mootje-kick 🤪 anders krijg je dat gezeik weer over managernamen etc
-
@mootje-kick_NL dank je wel mootje_kick
-
ajax is gejoint bij ons… de uitnodiging zal nog open gestaan hebben 🤨🤨🤨
-
@JurgenFerraz_NL Typisch
-
Een voorlopige tussenstand, we zijn halfweg!
-
-
@wooper_NL
Hij is ondertussen terug al 3 dagen inactief, nu krijg ik wel de optie om hem uit de competitie te kunnen ontslaan. Weet niet wat het beste is voor de andere managers, hem gewoon verwijderen of hem erin laten? -
@Gizmo69_NL Laat hem maar gewoon in de competitie