Nationaal Kampioenschap
-
Even jullie mening.
De 1e ronde van het NK is voorbij op 3 december.
opties:
1.We starten meteen de volgende ronde op 4 december zonder voorbereidingsdagen. Dan is de 2e ronde voorbij op 26 december en spelen we de finaleronde in januari.2.We starten de volgende ronde na nieuwjaar met 3 voorbereidingsdagen.
-
@wooper_NL Wat mij betreft start de 2e ronde in januari. Ik vind het wel lekker om het even wat rustiger te hebben met de feestdagen.
-
@JurgenFerraz_NL
Ik was de enige die echt tegen Ajax heeft moeten spelen op dag 1. Na de wedstrijd nam die direct ontslag. Ondertussen is er idd een sukkel bijgekomen die Ajax heeft ingenomen maar is na het joinen nooit meer actief geweest -
@wooper_NL Ik zeg we starten in het nieuwe jaar
-
Voorkeur starten in het nieuwe jaar.
-
direct starten met de volgende ronde.
-
@wooper_NL gewoon gelijk lekker doorgaan.
-
@wooper_NL
Voor mij maakt het niet uit, gewoon doorgaan zou ik zeggen want dan is iedereen zeker dat hij slot vrij heeft, anders weer kans dat ze iets anders gaan starten en in januari geen slot vrij hebben -
Direct door
-
Ik vind alles aapies
-
Vergeet mijn antwoord sowieso maar @wooper_NL Ik had nog goede hoop, maar het wordt helaas niks meer.
-
Direct doorgaan
-
Ik ben ook voorstander van in Januari doorgaan. Een korte pauze wordt gewaardeerd
-
Direct doorgaan, we hebben toch niet met transfers te maken. Dus je hoeft niet continue beschikbaar te zijn voor OSM.
Dat ene slotje wat we over houden moeten we wel kunnen managen vind ik.
-
Een voorlopige tussenstand
1 speler is al zeker van de volgende ronde
-
-
Direct doorgaan. Rond 10 januari gaan KL en CK van start en vermoedelijk CC ook nog. Dan kun je maar beter al verder in het toernooi zijn wat mij betreft. Anderen spelen ook nog duels, dus dan heb je al 5 slots nodig. Mits je alles speelt uiteraard. Maar het geeft wat lucht als dit direct verder gaat vermoed ik.
-
Direct doorgaan. Worden de huidige selecties mee genomen naar de volgende competities?
-
@wooper_NL Hoe kan het zijn dat ik bovenaan sta 5punten los, en daarna ineens 5 wedstrijden achter elkaar verlies zelfs van teams zonder manager.... Kan echt niet. Zonder de tactiek te wijzigen oid.. Lijkt wel doorgestoken kaart zeg.
-
Ja @wooper_NL hoe kan dit?
Verklaar je nader aub!