Crew Wereldkampioenschap weddenschappen
-
Hallo... Ik heb een voorspellingsronde geopend voor het WK (het WK begint op 20/11) en we willen een "Crew World Champion Tip King" bepalen. De weddenschap is gratis, geen inzet, en het gaat allemaal om de eer .
Het geheel loopt via de app "Kicktipp" en kan daar ook via de browser gespeeld worden. Deze app is ook beschikbaar in vele talen.
Tot nu toe zullen ongeveer 40 managers van bevriende Duitse en één Franse ploeg deelnemen. Er komt een individueel klassement en een team klassement met min. 5 managers van elke ploeg.
Om het wat internationaler te maken, schrijf ik momenteel enkele niet-Duitse ploegen aan, zoals jullie nu .
Willen jullie meedoen met enkele van jullie managers en willen jullie dat intern vragen? Het zou me erg blij maken om een paar van jullie te verwelkomen op ons wereldkampioenschap typen. Hoe meer deelnemers er zijn, hoe leuker het voor iedereen zal zijn .
Als er interesse is neem dan direct contact met mij op. Ik stuur u dan de link van de voorspellingsronde. Een deelname moet dan door de persoon zelf worden aangevraagd en achteraf door mij worden goedgekeurd. Zodat geen "vreemde" zomaar mee kan spelen. Daarom zou een korte info van u vooraf heel goed zijn, wie zich waarschijnlijk zal aanmelden, zodat ik hem kan toewijzen.
Bij de inschrijving zijn er slechts drie "voorwaarden". De persoon moet in je crew zitten. Als nickname moet geregistreerd worden met de voornaam + de crewafkorting (in hoofdletters). Zodat we de bemanningen uit elkaar kunnen houden en er niet zo eeuwig lange bijnamen zijn. Dit dient het overzicht. En natuurlijk moet je tot het einde meedoen en geen wedstrijden missen.
Een voorbeeld hoe het er bij de inschrijving uit moet zien... DiegoABC
Ik kijk uit naar jullie feedback.... Met vriendelijke groet, Marco ️.
Here is also a short explanation of how it works with this app. It is actually quite simple. You have to type all games of the world championship. This must be done by the actual start of the game at the latest. Once the game has started, you can no longer bet.
If you have tipped, you can still change the result until the start of the game, if you want to.
In addition, you have to answer bonus questions until the start of the World Cup. For example, who will be the world champion, who will be the winner of the individual groups, who will reach the semi-finals, etc. After the start of the 1st match at the World Cup, the bonus questions can no longer be changed. One points are awarded for each correct answer.
The individual games are guessed on the exact result. The opening match Qatar vs. Ecuador as an example. I type 1:0, you 2:0, a third 4:2, a fourth 3:1 and the fifth 2:1. The game ends 4:2.
I with my 1:0 then get a point. Since I have tipped the correct winner. Likewise manager 5 with his 2:1.
You and manager 4 get two points, you have tipped the winner correctly, but also the correct goal difference.
Manager 3 then gets 3 points because he guessed the exact result.
So you get your points added up from game to game, the one who has the most points including the points from the bonus questions at the end of the World Cup wins.
The time required for you is minimal, as you only have to enter a few results into the app each day. Theoretically, you can also enter all matches of the World Cup at once.
I have no additional effort at all, because the app calculates everything automatically and awards the points.
When a particular game has started, you can also see the tips of others. But not before the game.
It's really fun to follow along. We play that in our crew also still with the games of the Bundesliga, Europe and Champions League with over 50 managers .
-
Het WK komt steeds dichterbij en binnenkort hebben we 50 deelnemers uit Duitsland, Nederland, Portugal, Argentinië, Oostenrijk, Zwitserland en Frankrijk. En misschien komen er nog een paar landen bij .
Heeft iemand anders interesse om mee te doen?
Individuele managers of meerdere managers van dezelfde ploeg...we zijn blij met iedereen die wil spelen en iedereen is welkom . Als je geïnteresseerd bent, neem dan even contact met me op.
-
Het begint over 2 dagen .... wie nog op korte termijn wil spelen en de resultaten van het WK wil raden, wordt van harte uitgenodigd om contact met mij op te nemen en mee te doen . Onze voorspellingsronde is beschikbaar in de volgende talen... Engels, Duits, Italiaans, Spaans, Portugees, Frans, Pools en Nederlands .
Er is een individuele score en een teamscore. Wie aan het eind de meeste punten heeft, is de wereldkampioen .
Daarnaast zal ook een wereldkampioen worden bepaald in head-to-head modus in een manager vs manager duel in een apart spelplan.... Dus we spelen 2x een wereldkampioen in parallel .
In de H2H is er een groepsfase met groepen van 4 managers en in totaal 6 wedstrijden. In de groepsfase worden de punten van de respectieve speeldag via een puntensysteem omgezet in denkbeeldige doelpunten en vervolgens als voetbalresultaat in een speelplan ingevoerd in je rechtstreekse duels tegen de respectieve andere managers.
Voor een overwinning in de directe duels krijg je 3 punten, voor een gelijkspel 1 punt. De beste managers van elke groep kwalificeren zich voor de ronde van 16 en de knock-outfase.
In totaal spelen er momenteel 52 managers. Uit verschillende landen en verschillende Duitse en internationale bemanningen.
We zijn blij met elke andere manager die tipgever wil worden voor het wereldkampioenschap... Het enige wat je hoeft te doen is contact met me opnemen️.
-