Keeper zoek
-
Ik kan de keeper van Juventus niet vinden genaamd; Wojciech Szczęsny ik heb hem nu al een paar keer proberen te scouten maar ik krijg steeds dat de scout hem niet kan vinden en dan krijg ik andere keepers… hoe kan dit? Ik scout gewoon op de gegevens die bekend zijn.
-
Hoi,
Hier kunnen meerdere verklaringen voor zijn:
- In je gekozen zoekcriteria vallen meerdere keepers waardoor de scout met andere keepers terugkomt.
- Hij zit al bij een van je andere teams in je competitie.
- Hij is al een keer eerder door een andere manager gescout en vervolgens verkocht aan de engine. Je zal dan moeten zoeken bij de club waarnaar hij is getransfereerd door de engine.
-
@FC-Eddie_NL De scout komt steeds met andere terug en die voldoen ook niet aan de eisen die ik de scout gegeven heb. en 2 en 3 zijn niet correct want ik speel met nog een ander en die heeft hem niet. Dus ik vind het gek dat ik hem niet kan vinden. Je zou denken als je de informatie invult die te vinden is dat hij naar boven zou moeten komen. Maar hoe vaak ik hem ook probeer te scouten hij komt nooit.. Dus wat moet ik doen om hem wel te krijgen?
Dit is wat ik steeds krijg...
-
We zullen ook een screenshot moeten hebben van je scoutopdracht, dan kunnen we hier een melding van maken.
-
@FC-Eddie_NL
Hierbij de scout foto.
-
@FC-Eddie_NL Het is heel gek ik dacht laat ik is kijken bij de transfers of er nog leuke spelers zijn en opeens zie ik Wojciech Szczęsny er staan dat is dus niet via de scout gegaan.. Heel vreemd en raar dit dat ik hem via de scout niet kan vinden maar dat hij wel gewoon bij de transfers staat...
Graag dit probleem wel oplossen.
-
Aan het bedrag op de transferlijst te zien stond Szczesny er ook al even op, dit is vermoedelijk de reden dat jij hem niet hebt gevonden met de scout.
-
B BrandZone_NL locked this topic on