Te weinig medailles
-
Goedenavond,
Ik heb met Valencia een wedstrijd gewonnen tegen Real Madrid. Real Madrid heeft een meer ervaren manager en een beter team, maar is nu 6 dagen niet online geweest.
Nu heb ik alleen medailles gekregen dat ik gewonnen heb tegen een manager. Echter waren dat er net zoveel als wanneer ik tegen een team win zonder manager.
Ook heb ik geen medailles gekregen m.b.t. gespeeld tegen een beter team.Is dit een fout of is dit normaal? Is namelijk niet de eerste keer dat de medaille telling niet klopt.
Alvast bedankt voor een reactie.
Groet, TvanBeek996 -
Hoi,
Dit is normaal. Managers die meer dan drie dagen niet hebben ingelogd worden gezien als een inactieve manager en zijn daarmee gelijk aan een computerteam. Om die reden krijg je alleen medailles voor de overwinning en die zijn dan ook gelijk aan een overwinning op een computerteam.
-
@FC-Eddie_NL Dat is wel apart, aangezien ik eerder wel meer medailles heb gekregen tegen geen actieve managers. Ook kreeg ik medailles als ze meer ervaren waren (ondanks paar dagen niet actief) en ook omdat ze een beter team hadden. Dit was nu ook niet het geval.
Heeft dat met divisie niveau te maken? -
De daadwerkelijke inactiviteit gaat in bij minimaal 72 uur achter elkaar niet hebben ingelogd. Dus het zou kunnen dat die managers nog minder dan 72 uur geleden voor het laatst hadden ingelogd.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on