Vragen of voorstellen voor GB/miniclip
-
Is er bekend hoeveel crews er binnen de top100 momenteel actief zijn ( minimaal duel sinds nov '22)? En wat is de momentele bandbreedte van een duel matchup?
-
Als we nu toch bezig zijn...
De top 100 ranking is gebaseerd op duels.
Maar 60% speelt geen duels meer.Deze zouden in een inactive lijst moeten komen na 30 dagen geen duel te spelen
Als ze terug een duel spelen worden ze terug opgenomen in de ranking met behoud van hun punten.Dit systeem passen de meeste platforms toe in online gaming (zoals clanbase)
Je kan in de inactieve lijst kijken naar de crews voor je nostalgie als je dat wilt
en de actieve lijst top 100 zal dan ook minder lang moeten wachten op een duel en is dan ook duidelijker...
Nieuwe crews komen dan ook sneller in de top100 ranking
waardoor het voor hen ook leuker gaat worden en zo houden we dit spel ook in levenmvg
-
@JurgenFerraz_NL Dit heb ik aangekaart en heb er een antwoord op gehad.
Een nieuw systeem kunnen ze niet toepassen voor de NL server alleen. Als men aanpassingen doet, dan zal de world server ook die aanpassingen krijgen en zal er geen balans meer zijn op de world server, met andere woorden. De impact zou te zwaar doorwegen op de world server.
-
@wooper_NL wat voor een voorstel is er omtrent dit probleem gedaan?
Zelf zou ik zeggen 3 maanden geen enkel duel gespeeld wordt je gereset naar 50 (het start aantal punten)
En inderdaad zoals Jurgen al zei denk ik ook dat de duels weer populairder worden als je ziet dat je opeens nog maar 7k punten nodig hebt voor een top 100 plek bijvoorbeeld.
En dan er op aansluitend misschien een hall of fame maken. waar dan de hoogste crews die gereset zijn met hun puntenaantal op datum van resetting in staan, zodat de herinneringen niet verloren gaan en je nog altijd te bewonderen bent in de hall of fame. met je welverdiende plekje.
-
@niekpro2005_60_NL Dat moet technisch allemaal mogelijk zijn. Het voorstel dat gedaan werd is om de parameters uit te breiden + de inactieve crews waar maar 1 of 2 leden inzitten eruit te halen. Dat laatste kunnen ze voor elkaar krijgen, maar de parameters willen ze niet veranderen.
-
Die belachelijke baas en zijn assistenten mogen ook verdwijnen met hun belachelijke commentaar na duel , laatste duel in engeland had ieder taem waardes boven de 100 en als je doelstelling 1 moet spelen onmogelijk te halen krijg je van die belachelijke baas en zijn helpers dat je een waardeloze manerger bent , dat demotiveerd ipv motiveren,dus schrappen die handel. mvg
-
Ik ben het niet op alle punten met je eens. Ik vind de scout 16 uur prima. Dat betekent 1 keer per dag scouten, moet je dus ook slim scouten en niet te scouten om te scouten. Niet iedereen wil alleen maar munten uitgeven en geld uitgeven om munten te kopen. Er zijn voldoende managers die voor de hobby osm spelers en niet om GB te helpen om geld te verdienen.
Datzelfde geldt voor 100+ scout. Ik snap het qua nationaliteiten, maar echt leuk vind ik het niet qua munten. Zou mooi zijn als dat een optie is die uitgezet kan worden.
Verder kan ik wel in veel dingen vinden
-
Ik zou het prettig vinden dat tijdens duels de geld pakketjes niet werken. We spelen nu tegen een tegenstander die hier gebruik van maakt wat het hele duel verpest aangezien wij dit niet doen.
-
De packs kunnen vanaf gisteren uitgeschakeld worden via de instellingen. Ik zal navraag doen bij GB/Miniclip of deze instellingen ook overgenomen zullen worden in de duels.
-
Ik wilde het net testen door middel van een competitie te starten en via instellingen te kijken of er een nieuw blokje (packs) staat en aan/uit te zetten is maar ik zie daar niks nieuws?
En ik heb volgens mij een paar dagen geleden nog een update voorgeschoteld gekregen van de osm app. -
@Mr-Eric-Frank-Martin_NL Dit lukt enkel via pc of laptop. Men is bezig om dit zo snel mogelijk te updaten via de app.
-
Bedankt voor de reactie.
In ieder geval al fijn dat het werkt. Weten we dat de komende cc en kl en andere competities al aangemaakt kunnen worden zonder packs. -
Komt er ook een update voor gebruikers die via Android osm spelen voor verkoop percentages? Voor iPhone heb je inmiddels een groene streep etz als je een speler wilt verkopen, echter helaas nog niet voor Android.
Of blijft dit alleen voor iPhone? -
@Kefvin-B_NL Iphone users hebben altijd sneller een update dan android. Voor android zal dit zeker in de nabije toekomst komen.
-
Idee voor Toevoeging in de competitie instellingen:
Het uitzetten van oefenwedstrijden.
Waarom? Nu mag het in sommige competities/events wel, sommige niet, sommige alleen tegen eigen crewgenoten.
Kortom, een hoop gedoe wat leidt tot discussie, straffen, lijsten opvragen bij GB/MC wat enorm veel tijd kost, eindstanden (KL) die daardoor wekenlang ‘voorlopig’ blijven.Dus, geef ons een optie om het spelen van oefenwedstrijden te verbieden.
-
@Frits-van-Turenhout_NL said in Vragen of voorstellen voor GB/miniclip:
Idee voor Toevoeging in de competitie instellingen:
Het uitzetten van oefenwedstrijden.
Waarom? Nu mag het in sommige competities/events wel, sommige niet, sommige alleen tegen eigen crewgenoten.
Kortom, een hoop gedoe wat leidt tot discussie, straffen, lijsten opvragen bij GB/MC wat enorm veel tijd kost, eindstanden (KL) die daardoor wekenlang ‘voorlopig’ blijven.Dus, geef ons een optie om het spelen van oefenwedstrijden te verbieden.
Oeps, deze stond al in de lijst bovenaan…
-
En wat is het voordeel van de groene streep? Had er nog nooit van gehoord. (Android gebruiker)
-
In hoeverre is het niet zinvoller om ook het event van de vrijdag/zaterdag om 07:00 uur te laten beginnen?
Net als de maandag en woensdag. Werkt/is veel handiger voor de meesten
-
In het kader van ook handig om door te geven de uitdoelpuntenregel in de winners cup etc. hoezo is dit nog geldig, is in het echte voetbal al lang niet meer van toepassing.
MVG
-
@Mr-Eric-Frank-Martin_NL ik had er ook nog nooit van gehoord.. Tot iemand een screenshot stuurde daar van. Maar voor zover ik weet heb je dan een soort van zicht wat makkelijker verkoopt / hoe snel . Ik weet totaal niet of ik het goed uitleg, ben een beetje slecht in uitleggen🥲. Deze foto kreeg ik van hem toe gestuurd