Vragen of voorstellen voor GB/miniclip
-
@Carphunter79_NL Robbie, ik begrijp wat je bedoeld maar er is een event app, waarom reageer je daar niet even in?
Je kan 100en regels verzinnen voor de madness maar iedereen moet er wel mee akkoord gaan om 0 spelers op de transferlijst te plaatsen tijdens zo'n madness en dat zie ok nog niet snel gebeuren. Je kan dat wel afspreken per divisie.
Er gaan altijd voor en tegenstanders zijn...
-
Spelers die in het verleden veel getraind zijn, lijken vrijwel geen progressie meer te krijgen in trainingen. Is dit een foutje of een bewuste keuze van GB/Miniclip? Dit maakt jongere en duurdere spelers scouten een stuk minder aantrekkelijk, dus lijkt me niet helemaal de bedoeling.
-
@Rovah-v2_NL said in Vragen of voorstellen voor GB/miniclip:
Spelers die in het verleden veel getraind zijn, lijken vrijwel geen progressie meer te krijgen in trainingen. Is dit een foutje of een bewuste keuze van GB/Miniclip? Dit maakt jongere en duurdere spelers scouten een stuk minder aantrekkelijk, dus lijkt me niet helemaal de bedoeling.
"
SpecialOne ongeveer 2 uur geleden
There's an ongoing issue with training progression. We're sorry for the inconvenience and thanks for your comprehension.We're releasing an hotfix soon to fix this issue
"
Het probleem is dus bekend blijkbaar. En er wordt aan gewerkt begrijp ik uit het commentaar van Special One.
-
@Frits-van-Turenhout_NL Zag het zojuist voorbij komen. Thanks! Hopen dat ze het snel fixen
-
Het is inmiddels bijna weer zover: de transfer Madness. Het moment om je team helemaal leeg te verkopen en geen enkele speler te kunnen kopen op de TL. Volgens mij is dit makkelijk op te lossen: meer spelers op de TL (voor elke verkochte speler 1 speler op de TL erbij, moet relatief eenvoudig te programmeren zijn lijkt me). Als zelfs de maker (Jeroen Derwort) van dit spel vindt dat er te weinig spelers op de TL staan…
Ik zou zeggen: GB, doe daar iets aan!
-
-
-
Nu ik zelf ook iets aan het organiseren ben. Merk ik dat het forum niet meer van deze tijd is, de meeste van de managers heeft geen flauw benul dat het bestaat, daarom lijkt het mij een goed idee om via de app ook op het forum te kunnen komen aangezien 99% van de managers voornamelijk speelt via de osm app.
-
Is maar idee maar wat dacht je van een actieve crewlijst? Crews met minder dan 5 managers gaan naar inactief en zijn niet meer zichtbaar en worden na 7 dagen verwijderd Crews die vol zitten met 24 man waarvan er maar 4 actief zijn gaan naar inactief en worden na 7 dagen verwijderd Want er zijn zoveel crews dat je door bomen bos niet meer ziet. In de zogenaamde top 100 duel ranglijst zie ik crews waarvan er nog maar 1 manager inzit die zou net zoals alle crews die minder 5 actieve managers na 7 dagen moet worden verwijderd dat ging vroeger ook zo. Dan hou je misschien overzicht.
-
Nog even een bijlage die bij bericht hier voor heb geplaatst....
Ik ben nu crewloos als ik naar : sluit je aan bij een crew ga aanklik kan je naar voorgestelde crews dan hoop je op een crew dat dan echt wat voor mij zou moeten zijn maar nee het willekeur je krijgt crews die al jaren niet meer actief zijn. Weet niet of dat dat dan de bedoeling is......
-
Heb net de top 100 duel de eerste 40 crews bekeken en daar zouden er zo 50% inactief of verwijderd kunnen worden....
-
Vanaf de top 40 ben ik maar opgehouden met tellen maar in die laatste 60 crews is denk nog maar 10 crews actief dus....ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Zo dit was het voor nu fijne 2 kerstdag.