Tussenstanden + discussietopic crew kampioenschappen
-
-
Eindstand 1/2 finales:
-
Overtreding LFS
Het spelen van een oefenwedstrijd door Christiano Mengelaldo tegen Steffan1985.
-
Overtreding LFS
Het spelen van een oefenwedstrijd door Christiano Mengelaldo tegen Pica88.
Foto volgt nog (krijg error message) -
Tussenstand Finale CK2023
-
Tussenstand Finale CK2023
@Master-of-Puppets_nl_NL Is het mogelijk om de tabel met onze teamwaardes aan te passen
-
@Master-of-Puppets_nl_NL Is het mogelijk om de tabel met onze teamwaardes aan te passen
Benieuwd naar de eindstand
-
Benieuwd naar de eindstand
Felicitaties aan LFS. Eerst ons weggevaagd en nu hetzelfde gedaan met GG. Jullie zijn dikverdiend de winnaar van deze editie.
-
Allereerst mijn excuses voor het late posten van de eindstand, heeft niets te maken met de uitslag ;).
Ten tweede wil ik LFS feliciteren met het kampioenschap vwb de Crew Kampioenschappen. Jullie zijn de terechte winnaar van de eerste vernieuwde CK editie!!FYI:
Helaas is de Squad Evaluatie niet geupdate (Mijn excuses hiervoor). -
Allereerst mijn excuses voor het late posten van de eindstand, heeft niets te maken met de uitslag ;).
Ten tweede wil ik LFS feliciteren met het kampioenschap vwb de Crew Kampioenschappen. Jullie zijn de terechte winnaar van de eerste vernieuwde CK editie!!FYI:
Helaas is de Squad Evaluatie niet geupdate (Mijn excuses hiervoor).@Master-of-Puppets_nl_NL
Het is je vergeven, normaliter zien we hier enkel de beste weergave, bedankt voor deze bijdrage wordt gewaardeerd
-
@Master-of-Puppets_nl_NL
Het is je vergeven, normaliter zien we hier enkel de beste weergave, bedankt voor deze bijdrage wordt gewaardeerd
Komt er dit jaar nog een CK of volgend jaar pas weer?
Gefeliciteerd LFS!
-
Proficiat Looking For Silverware met de overwinning!
-
Komt er dit jaar nog een CK of volgend jaar pas weer?
Gefeliciteerd LFS!
@AFCA6706_NL Er komt geen CK meer. Wat er nog op het programma staat is de LFS cup.
-
W wooper_NL locked this topic on