Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Meerdere keren per dag OSM scorebord

Meerdere keren per dag OSM scorebord

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
23 Posts 4 Posters 1.5k Views 3 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • nielssie2_NLN nielssie2_NL

Aangezien het 2 weken geleden is dat ik een reactie heb mogen ontvangen; is er ondertussen iets meer bekend? Ik snap dat het probleem niet in een keer opgelost is, maar iets van een update dat ze er mee bezig zijn zou fijn zijn, het probleem is er namelijk nog steeds, iedere keer dat ik inlog moet ik langs het scorebord

FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL
    Moderator NL
    wrote on last edited by

@nielssie2_NL

Hoi,

Ik heb nu een terugkoppeling gekregen. Helaas kunnen ze dit probleem niet reproduceren en is het daardoor onmogelijk om het probleem op te lossen.

De meest logische reden die ze kunnen bedenken is dat je zowel een account op OSM NL als op OSM World hebt en tussen deze beide versie aan het switchen bent. Indien je daadwerkelijk een account op beide versies hebt en via de app wisselt tussen beide versies, dan valt er sowieso niets tegen te doen. Door het wisselen tussen de versies wordt de data verwijderd, waardoor het weer lijkt alsof je voor de eerste keer in een betreffende speelronde inlogt. Dan wordt Match Experience telkens automatisch afgespeeld. Dit is dan dus een bewuste designkeuze.

Indien je alleen een account op OSM NL hebt, of via de app nooit wisselt tussen beide versies van OSM, dan zou het kunnen dat je bepaalde software op je telefoon hebt staan dat ervoor zorgt dat OSM geen data op je telefoon kan opslaan. Denk bijvoorbeeld aan antivrussoftware.

nielssie2_NLN 1 Reply Last reply
    0
    • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

@nielssie2_NL

Hoi,

Ik heb nu een terugkoppeling gekregen. Helaas kunnen ze dit probleem niet reproduceren en is het daardoor onmogelijk om het probleem op te lossen.

De meest logische reden die ze kunnen bedenken is dat je zowel een account op OSM NL als op OSM World hebt en tussen deze beide versie aan het switchen bent. Indien je daadwerkelijk een account op beide versies hebt en via de app wisselt tussen beide versies, dan valt er sowieso niets tegen te doen. Door het wisselen tussen de versies wordt de data verwijderd, waardoor het weer lijkt alsof je voor de eerste keer in een betreffende speelronde inlogt. Dan wordt Match Experience telkens automatisch afgespeeld. Dit is dan dus een bewuste designkeuze.

Indien je alleen een account op OSM NL hebt, of via de app nooit wisselt tussen beide versies van OSM, dan zou het kunnen dat je bepaalde software op je telefoon hebt staan dat ervoor zorgt dat OSM geen data op je telefoon kan opslaan. Denk bijvoorbeeld aan antivrussoftware.

nielssie2_NLN Offline
      nielssie2_NLN Offline
      nielssie2_NL
      Dutch Users
      wrote on last edited by

@FC-Eddie_NL

Bedankt voor de reactie, jammer om te horen.
      Enige wat ik kan zeggen is dat ik geen account heb op osm world, en geen aparte software op mijn telefoon, anders zou ik wel altijd het scorebord zien, wat niet het geval is zoals ik in het topic aangeef.

Toch bedankt

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
      0
      • nielssie2_NLN nielssie2_NL

@FC-Eddie_NL

Bedankt voor de reactie, jammer om te horen.
        Enige wat ik kan zeggen is dat ik geen account heb op osm world, en geen aparte software op mijn telefoon, anders zou ik wel altijd het scorebord zien, wat niet het geval is zoals ik in het topic aangeef.

Toch bedankt

FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NLF Offline
        FC Eddie_NL
        Moderator NL
        wrote on last edited by

@nielssie2_NL

Ja, helaas. Volgens Gamebasics is het geen bug, maar moet het iets aan jouw kant zijn. Anders zouden er veel meer meldingen zijn binnengekomen. DIt is hoe het werkt:

• Je kijkt naar Match Experience en dit wordt vervolgens op je telefoon opgeslagen.
        • Wanneer je de app een volgende keer weer opent, wordt er gecontroleerd of je Match Experience al gekeken hebt of niet.

De mogeljke oorzaken dat Match Experience meerdere keren wordt getoond is dat cache/app data wordt gewist of dat deze data niet op je telefoon wordt opgeslagen.

1 Reply Last reply
        0
        • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL locked this topic on
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

• 1
        • 2
        • Login