Nieuwe competitie start niet
-
Goedenavond,
Ik heb een eigen competitie en had ingesteld dat het volgende seizoen zou moeten gaan naar Servië. De boss coins waren ook eraf gegaan. Nu log ik opnieuw aan nadat de competitie is afgelopen en zie ik dat de nieuwe competitie niet is gestart. Dit is mij de vorige keer ook overkomen en toen heb ik een nieuwe competitie moeten aanmaken.
Waarom gaat dit fout en kan dit worden opgelost?
Met vriendelijke groet,
Robby1995 -
Wanneer zou ik een reactie kunnen verwachten, of als dit niet de juiste plaats is, waar kan ik terecht voor dit probleem?
Groet,
Robby1995 -
Hoi,
Allereerst excuses voor de late reactie.
Wat beteft je probleem: in het verleden hebben we meerdere managers gehad die claimden dat hun competitie niet verlengd was terwijl ze wel de Bosscoins hadden betaald. Helaas voor hen bleek uit de data dat er geen tracering van een verlenging waargenomen kon worden.
Ik denk dat de kans dus zeer aanwezig is dat dit in jouw geval ook zo is, anders zou je competitie wel verlengd zijn. Weet je dus zeker dat de Bosscoins van je account zijn afgeschreven en dat je een melding hebt gekregen dat je over een x-aantal dagen de manager van y-team werd?
-
@FC-Eddie_NL Bedankt voor je reactie.
Om op je vragen te antwoorden: ja, ik weet zeker dat ik een nieuwe competitie had ingesteld. Ik heb de Bosscoins eraf zien gaan en kreeg de melding die jij bedoelt. Toen de competities zijn gespeeld, zag ik dat de nieuwe competitie niet was gestart en dat ik de betaalde Bosscoins had teruggekregen. Dit is nu 2x achter elkaar gebeurd en daarvoor had ik hier nooit een probleem mee.
De vraag waar ik dus nu mee zit, is hoe het komt dat de competitie niet is gestart. En daarnaast moet ik nu het ‘volle’ bedrag aan Bosscoins betalen terwijl je minder hoeft te betalen als je vanuit een competitie een doorstart maakt. Kan hier wat aan gedaan worden?
Is het mogelijk om hier verder in te duiken en te bekijken wat de eventuele oorzaak is?
-
Dank je wel voor de aanvullende informatie. Het is heel vreemd dat de competitie niet wordt verlengd en de Bosscoins worden teruggestort.
Dan heb ik nog twee vragen voor je:
-
Via welk platform heb je de verlenging van je seizoen ingesteld? Was dat de website, de OSM app op je Android-toestel of de OSM app op je iPhone?
-
Via welke weg heb je de instellingen gemaakt. Was dat via het homescherm op de website, via de 'moderator-tools' rechts in het menuutje in de app of via de notificatie bij de to-do-lijst die je een paar dagen voor het einde van het seizoen ontvangt?
-
-
@FC-Eddie_NL Bedankt voor je reactie.
-
Ik durf niet meer met zekerheid te zeggen via welk platform ik de verlenging heb ingesteld maar ik denk dat het via de website (browser) is geweest omdat ik daarvoor via de browser ook gezocht had naar een nieuw team in Servië. Als dat het niet is geweest (wat ik dus niet denk), dan moet het de OSM app op mijn Android toestel zijn, want ik heb geen iPhone.
-
Ik heb de instellingen gemaakt via de moderator tools (via de knop met tandwieltje die verschijnt op het hoofdscherm van mijn team). Nadat ik de verlenging had ingesteld heb ik nog gekeken bij de moderator tools en zag ik staan dat ik volgend seizoen de manager word in Servië (en zag ik dat de Bosscoins eraf zijn gegaan).
Ik verwacht dat je wel zou kunnen zien dat de Bosscoins afgenomen zijn en later weer zijn teruggestort?
Heb je hier voldoende aan?
-
-
Dank je wel voor de informatie. Ik zal er een melding van maken.
-
Hoi,
Ik heb nu een terugkoppeling gekregen, maar in de data kan niets gevonden worden van het betalen van de Bossoins voor het verlengen van je competitie. De laatste keer dat je voor een competitie hebt betaald was op 12 april voor het aanmaken van een competitie. Er is dus ook geen indicatie dat de betreffende Bosscoins van je account zijn afgegaan en weer teruggestort zijn.
Je zal wellicht de instellingen hebben geselecteerd, maar nooit daadwerkelijk de Bosscoins betaald en daarmee de verlenging van je seizoen definitief gemaakt.
Het enige wat ik je nu kan aanraden is om in het vervolg een fullscreen screenshot (datum en tijd dienen zichtbaar te zijn) te maken van de pop-up dat je de manager wordt van x-club en de moderator-instellingen na het verlengen van je competitie.
Bij deze zal ik je topic sluiten.
-