Gastspelers voor crewcompetities gezocht

• Global Staff

In dit topic kan je je crewcompetitie promoten als je er nog gastspelers voor zoekt.
    Per competitie graag 1x promoten en enkel onderstaande gegevens neerzetten:

Crew:
    Land:
    Startdatum:
    Competitiesettings (TK, timers etc):
    Loten/vrije teamkeuze:

• Crew: Nake's Fantastic Soccer Crew
    Land: Servie
    Startdatum: 29-01-2017
    Competitiesettings: CC settings & TK mag.
    Loten/vrije teamkeuze : Vrije Teamkeuze.

• Moderator NL

Crew: Online Football Federation
    Land: Nostalgische Competitie B
    Startdatum: 20-2-2017
    Competitiesettings: NK Settings, oftewel: geen transfers, geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
    Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuze (Alle teams en doelstellingen zijn exact gelijk)

Edit: De competitie zit inmiddels vol!

• @Silvester-J_NL

Aanvraag gedaan!

• Crew: Nake's Fantastic Soccer Crew
    Land: Zweden
    Startdatum: 08-03-2017
    Competitiesettings: CC settings & TK mag.
    Loten/vrije teamkeuze : Vrije Teamkeuze.

Dus wil je meedoen stuur mij een pm of meld je aan bij de competitie van alweer het 115e Seizoen NFSC Crewcompetitie.

Mvg Triple 444

• Moderator NL

Crew: Online Football Federation
    Land: Noorwegen
    Startdatum: 22-03-2017 (VB1)
    Competitiesettings: Geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
    Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuze

Leuk land om mee te pakken voor de wereldkaart. Graag mij even een bericht sturen als je mee wil doen, want dan zal ik je een uitnodiging sturen.

• @Silvester-J_NL
    Doe je hiervoor al Nostalgie zonder transfers doe je nu weer GEEN transfers?
    Ik doe niet mee maar vinden jullie dat zelf wel leuk 2x achter elkaar GEEN transfers?

• @Glennevire_NL Transfers staan wel aan, denk foutje van Silvester in de post

• Crew: Online Football Federation
    Land: Griekenland
    Startdatum: Eind deze week
    Competitiesettings: Geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
    Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuze

Graag even een PM richting mij zodat ik je kan inviten voor onze crewcompetitie. :-)

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.