Scout brengt niet de gevraagde selectie's mee.
-
Ik heb reeds ondervonden wanneer men de instellingen van een bepaalde speler instelt, hij deze in 95% andere bij heeft waarvoor ik geen instellingen heb ingezet. BV Ik zeg dat hij in Engeland op een Engelse speler moet scouten, komt hij weer met 3 verschillende nationaliteiten, en ook de waarde die ik ingaf komt in vele gevallen niet overeen met mijn doel. Ik speel van 2003 OSM en heb dit nog nooit meegemaakt dat ik mijn beoogde speler zelfs na 5x proberen naeen de speler niet heb. ten eerste het kost mij teveel aan coints, en het is teleurstellend dat ik dan alsnog de beoogde speler niet heb. Kan iemand daar een antwoord op geven ?.
-
Hoi,
Vervelend dat de scout niet met de gewenste spelers komt, maar zoals je waarschijnlijk wel weet is dit niet voldoende info om hier verder onderzoek naar te doen. We zullen toch echt een screenshot van de scoutinstellingen en een screenshot van het scoutresultaat moeten hebben.
Daarnaast moeten we weten om welk clubslot dit gaat en via welk platform je de scoutinstellingen maakt. Indien je dit via de app doet, dan moeten we ook nog eens weten wat het merk + type toestel is, de versie van het besturingssysteem en de versie van de OSM app.
-