Loting Nationaal Nederlands - Belgisch kampioenschap 2024
-
Kan niet meespelen, mij een beetje misrekend. Heb geen vrij slot.
-
@wooper_NL Ik kan competitie 5 aanmaken
-
Ik zal ook niet meedoen, de consequenties die erbij komen neem ik op m'n vork. Had zelf niet goed gelezen, dacht dat het een competitie zonder transfers zou zijn (zoals vorig jaar). Veel succes aan de managers die zullen deelnemen!
-
@Wenger-Arsen3_NL Dank je wel.
-
Uitnodigingen in competitie 3 zijn eruit. Succes en veel plezier allemaal!
-
Training zit erop, dus uitnodigingen voor competitie 4 zijn verstuurd
-
Matchenko heeft ontslag genomen in competitie 3. Neem aan dat er nu uitsluiting voor volgend jaar komt?
-
@AFCA6706_NL Inderdaad. Dank voor de melding.
-
Tussenstanden na speelronde 9
-
De BC voor de moderators zullen deze week overgemaakt worden.
-
Ik neem aan dat voor de beste nr. 4's de punten tegen de computer er afgehaald worden?!
-
Zijn er ook een paar die tijdens de competitie ontslag hebben genomen, dus denk/ vind niet echt dat je daar wat mee/ aan kan doen...
-
@Appeldoorntje_NL Nee natuurlijk niet haha, ik snap je punt ergens wel maar anders word het wel een heel omslachting verhaal allemaal
-
@Appeldoorntje_NL Ik praat voor mijn beurt, waarschijnlijk gaan ze hier wel naar kijken
-
Proficiat aan alle finalisten.
De finale gaat van start in maart. De correcte datum volgt nog.
Ik wil graag nogmaals vermelden dat SAMENSPEL NIET TOEGELATEN IS. Gisteren is dit jammer genoeg opnieuw gebeurt in competitie 1. Gelukkig had dit geen of weinig invloed op de competitie.
-
Hoe is de beste nr. 4 uiteindelijk gekozen? Wel rekening gehouden met de CPU tegenstanders? Of is de nr. 4 door die de meeste CPU's kon verslaan.
Worden de de competitie eindstanden nog geplaatst?
-
Misschien moet er voor de volgende keer ook aan de regels toegevoegde worden dat samenspel -1 plek in de eindstand is
-
@Appeldoorntje_NL Er werd rekening gehouden met alle factoren. In enkele competities speelden tevens ook spelers die helaas niks of weinig aan hun team gedaan hebben en soms werden er wel eens opstellingen vergeten zoals op de laatste speeldag.
Ik ben vergeten om een screenshot te nemen van de competitie eindstanden maar de lijst met de deelnemers voor de finale staan hierboven vermeld. -
@Pi1977_NL Samenspel = meteen uit het toernooi.
-
Rekening gehouden met alle factoren?
Dat klinkt natuurlijk het meest eerlijk. Wie kan daar nu niet voor zijn.Kun je al deze factoren hier beschrijven met de berekeningen van alle nr. 4's. Dan wordt het nog enigzins een beetje transparant.
Want het lijkt er nu op dat je zelf wilde bepalen wie er doorging. Want op vraag hoe de beste nr. 4 tot stand zou komen is geen antwoord gekomen. Hier ben je pas mee aan de slag gegaan na de laatst gespeelde wedstrijd. Lekker makkelijk om dan dingen te bepalen als er ruimte is om invloed te hebben op de uitkomst. Wat nog steeds niet inzichtelijk is, want er worden alleen finalisten gepost. Daarnaast zijn er geen ranglijsten beschikbaar om te kunnen zien wie hoeveel punten had???
Haha hoe kan je dat nou verkopen.
Als de regels duidelijk zijn kan ik het er mee oneens zijn, maar zal ik het (moeten) accepteren.
Maar voor nu, ben ik er benieuwd naar alle factoren en berekeningen.