Loting Nationaal Nederlands - Belgisch kampioenschap 2024
-
Rekening gehouden met alle factoren?
Dat klinkt natuurlijk het meest eerlijk. Wie kan daar nu niet voor zijn.Kun je al deze factoren hier beschrijven met de berekeningen van alle nr. 4's. Dan wordt het nog enigzins een beetje transparant.
Want het lijkt er nu op dat je zelf wilde bepalen wie er doorging. Want op vraag hoe de beste nr. 4 tot stand zou komen is geen antwoord gekomen. Hier ben je pas mee aan de slag gegaan na de laatst gespeelde wedstrijd. Lekker makkelijk om dan dingen te bepalen als er ruimte is om invloed te hebben op de uitkomst. Wat nog steeds niet inzichtelijk is, want er worden alleen finalisten gepost. Daarnaast zijn er geen ranglijsten beschikbaar om te kunnen zien wie hoeveel punten had???
Haha hoe kan je dat nou verkopen.
Als de regels duidelijk zijn kan ik het er mee oneens zijn, maar zal ik het (moeten) accepteren.
Maar voor nu, ben ik er benieuwd naar alle factoren en berekeningen.
-
@Appeldoorntje_NL Ik heb rekening gehouden met het aantal CPU in elke competitie, de activiteit van de managers en de teamwaardes door uw vorige post in dit topic om te zien of dit eerlijk was tov andere managers. Daaruit blijkt dat Huggie Bear de beste 4e was + had ook de meeste punten (65 punten) en de verdiende beste 4e geworden is.
Als we het nu toch over eerlijkheid hebben, de regels zijn duidelijk. Samenspel is niet toegelaten...
-
Fijn dat de criteria nu beschreven zijn. Beter zou het zijn als het eerder gebeurd. Dan kan de beslissing genomen worden of het nog nut heeft BC te spenderen. Vooraf was dit probleem nog niet duidelijk, dat zal voor iedereen nieuw zijn geweest. Maar om het pas achteraf duidelijk te maken terwijl er wel om gevraagd wordt blijft bijzonder.
Het blijft ook raar dat er geen eindstanden zijn EN geen berekeningen van de nr. 4 uit de 5 competities. Het lijkt mij toch dat berekeningen worden opgeschreven. Wie hoeveel CPU’s had, wie hoeveel voordeel heeft gehad van teamwaardes of in actieve managers. Nu blijft het verhaal steken op dat hij de meeste punt had en het meest eerlijk was tegen over de teamwaardes.
Tevens ben ik nu heel nieuwsgierigs geworden naar het samenspel waar je op doelt.
-
@Appeldoorntje_NL Ik kan niet voorspellen wie er niet in de competitie stapt, wie niks doet aan z'n team en wie ontslag neemt.
Nogmaals, ik was een screenshot vergeten nemen van de eindstanden. Ik denk dat vergeten menselijk is maar wees gerust. Na afloop van het NK werd er veel gepraat in de event app waar elke beheerder van elke crew zit. Daar hebben de meesten ook wel gezien dat Huggie Bear wel degelijk het hoogst aantal punten had.
Ik zeg dat deze beslissing genomen is op basis van de factoren die ik opsomde. Niemand zei hier iets over berekeningen. Ik heb gekeken of Huggie Bear al dan niet voordeel had tov anderen en dat was er niet. Dat je denkt dat ik zelf wil bepalen wie er doorgaat, daar zit je zeker fout.
Nu, even over het samenspel.
De laatste wedstrijd won je met 0-8. Je tegenstander had een verdediger in de aanval en speelde 343. De stats waren 2 schoten vs 21 met 30% balbezit tov 7p% balbezit... Gelukkig voor de anderen heeft dit geen invloed gehad op de uitkomst. -
Niemand kan idd voorspellen wie er niet instapt of ontslag neemt. Ik geloof best dat de organisatie daar het meest van kan balen. Huggie Bear is uiteindelijk dan de beste nr. 4. Dat zal ik nu ook niet ontkennen. Transparantie en reactie is dan het enige wat iedereen wel mag verwachten op dit forum. Als je het hier niet mee eens kan worden, zal wel erg opmerkelijk zijn. Een besloten App groep is niet toegankelijk voor iedereen. Een vergeten screenshot zal ik je bij deze vergeven.
Mij betichten van samen is onmogelijk. In iedere individuele competitie heb ik dit nog nooit gedaan. 0-8 is idd een bijzondere uitslag. Wellicht de andere manager vragen of zijn wanprestatie opzettelijk was of dat hij zijn opstelling was vergeten. Als hij dit opzettelijk heeft gedaan of te inactief wordt bevonden, hem lekker schorsen, bannen of nooit meer toelaten. Maar houd mij er buiten om dit samenspel te noemen. Heb hem nog nooit gesproken, laat staan iets af te spreken.
-
Ik heb zelf gekeken voor de laatste speeldag en gezien alle standen zou de beste nummer 4 voor 99% wel uit onze competitie komen er was nog een andere competitie die eventueel nog meedeed die van Josher. Maar de andere competities hadden daar sowieso geen aanspraak op die hadden aanzielijk minder punten dan deze 2 competities.
Tevens had die competitie van Josher zoals je ziet veel meer CPU's.
Geloof me Appeldoorn de andere competities hadden 3, 4, of 5 CPU teams alleen had de competitie waar ik in zat echt meer punten dan de andere nummers 4.Ik had niet anders verwacht dan dat de beste nummer 4 uit onze poule zou komen, ik heb nog een app gesprek met Wooper waarin ik al vroeg of ik er sowieso niet al was gezien de punten uit de andere competities.
De grap is uiteindelijk ben ik toch nog 3e geworden hahaha maar wil alleen aangeven dat het wel eerlijk is gegaan man.Wooper bedankt weer voor het regelen allemaal
-
Ik wil even aangeven dat ik bovenstaande gesprekken totaal overbodig vindt, Wooper doet hier zijn uiterste best om alles te regelen en hoeft zich zeker niet te verantwoorden. Hij is een fantastische kerel die vele competities en tornooien in goede banen leidt. Als hij deze zever op zijn nek krijgt kan hij er evengoed mee stoppen en hebben we niks meer van leuke tornooien en kunnen we osm opdoeken.
Als je het niet eerlijk vind wie de beste 4de is moet je maar zorgen dat je bij de eerste 3 bent
Nogmaals bedankt voor alles Wooper.
-
De finaleronde van het NK zal starten op 20 maart.
-
@wooper_NL
Ik geef forfait voor de finaleronde, wegens mijn foutieve aanmaak van competities in cc heb ik geen slotjes meer vrij. -
@Gizmo69_NL Je kan toch ontslag nemen in de competitie die fout is aangemaakt?
-
Probleem reeds opgelost en ik kan dus toch meedoen.
-
Valee en Josher geven forfait voor de finale.
Ik zal de overige "4es" contacteren met de vraag of ze willen deelnemen.
-
Vervanger Valee: Appeldoorntje
Vervanger Josher: Master of puppets_NL
Vervanger _ Sivrex _: Joost the best lol -
Het nationaal kampioenschap start morgen om 21.30
-
Succes allemaal! Op een mooie finale
-
Eindstand NK 2024
Proficiat Timo met het winnen van het Nationaal Kampioenschap!
De volgende editie zal starten in het najaar.
Dit zal opnieuw met een open inschrijving (push melding voor alle osm spelers) in een competitie zonder transfers. -