OSM Taktikleri



  • @cnytakn
    rakipten iyiyim kadro değerim 300m yüksek, 433b kullanıyorum normalde, ama ofsayt tuzağı kullanıyo rakip ve büyük sıkıntı çıkarıyo 433b kk ye, rakipte 433b kk kullanıyo rakipten iyiyim ama depteyim 451kgv kullansam rakibe yakın69 ofansif72 ve tempoyu da yüksek hızda tutsam 67 sonuç alır mıyım ( def ve orta saha sabit forvet orta sahayı destekle ) düşünüyorum
    ayriyetten 352 kgv aynı şekilde nasıl olur 433b ye karşı 352 yle ofsayt taktiği yarar mı
    ( forvetin orta sahayı desteklemede ki nedenimse kgv nin orta saha bolluğuyla sonuç vereceğini düşünüyorum )



  • 6-3-1 A için hangi taktikler kullınalılabilir?



  • @cnytakn Manchester united ile kupa maçım var.433 b pas oynuyor. Hakem turuncu Rakip ortalaması
    F107
    O100
    D105
    benim takım Wolves
    F103
    O104
    D100
    Ne önerirsiniz.



  • @erdmbkr13 433B pasa karşı 433A veya 433B kanat ile karşılık ver. Arkana yaslan


  • Turkish Moderator

    @erdmbkr13 451 kgv oneririm



  • 6 defans ile ve çok defansif oynayan birisine karşı değerleri normalde kullandığım civarlarda mı yapmalıyım(60civarı)yoksa 80-90 a kadar çekmeli miyim?
    Kadro değerinde az bir farkla daha iyiyim ve maç benim sahamda.



  • Arkadaşlar rakip menejerse ve denk veya hemen hemen aynıysanız 4-3-3 oynuyorsa sizde 4-3-3 b kk alan kapalı ort. saha defansa yardım 62-65-59 yapın eğer rakip sizden üstünse 4-3-3 oynamanın bir manası yok 4-5-1 oynayın helecrakip kanat oynuyorsa ort. sahanın kanatlarına defansif oyuncu koyun ki kessin rakibin kanat oyunununu degerleri de 45-39-45 yapın takip kalabalık orta saha ile(4-5-1 4-2-3-1) oynuyorsa da 4-2-4 uzun top oynayın ki orta sahanın direncini kırabilin.Bunları kullanın yazmanıza gerek yok:-)



  • @simionealihan33 4 3 3 e karşı 4 4 2 yi tercih etmesi daha iyi olur derecelerini ayarlarsa tabi



  • Merhaba arkadaşlar ingiltere 2. liginde leeds unitedi yönetiyorum hedefi 7. ilk 3 hafta maç alamadım, ligde 24 takımın 24üde dolu acaip çekişmeli bir lig. Bana acilen taktik verebilirmisiniz?? Bugün 4-3-3 B oynadım hedefi 13. olan takımda 4-5-1 oynadı 0-0 bitti deplasmanda. lütfen yardımcı olabilirmisiniz taktik lazım acilen şimdiden çok teşekkürler :))



  • Güçsüz takımlara karşı detaylı taktik verebilirmisiniz lütfen bugün hedefi 13. olan takımla 0-0 bitti, ben 4-3-3 b oynadım oda 4-5-1 oynadı deplasmandaydı alamadık maçı. lütfen acilen yardım teşekkürler şimdiden



  • @kırgız-ibo Eğer takımında defans oyuncuların çoğunluktaysa benim tercihim 6 3 1 a dan yana iyi oyunlar



  • 5-3-1-1'e karşı detaylı taktik verirmisiniz lütfen ligim çok kalabalık 24 takımın 24üde dolu bütün menajerler bayağı tecrübeli. Güçsüz takımlara karşı şansım hiç tutmuyor lütfen yardımcı olurmusunuz şimdiden çok teşekkürler arkadaşlar



  • 5-3-2'ye karşı güvendiğiniz sağlam detaylı taktik verirmisiniz acilen, arkadaşlar yardım istiyorum hiçkimse bakmıyor. Güçsüz takımlara karşı şansım hiç tutmuyor,
    5-3-2, 5-3-1-1, 4-5-1 bu taktiklere karşı ne oynamalıyım?



  • @ramo30005 Hocam yardımcı olabilirmisin şu taktik detayları hakkında lütfen.
    5-3-2, 5-3-1-1, 4-5-1 bu taktiklere karşı ne oynamalıyım? Güçsüz takımlara karşı şansım tutmuyor maalesef. Bugünkü rakibim 4-5-1 kgv oynuyor ben ise 4-3-3 kk oynamayı tercih ediyorum maç kendi sahamda.



  • @kırgız-ibo 442 paslı oyun deneyebilirsin


  • Banned

    @femeks hocam rakip 4 - 4 - 2 A paslı oyun alan markajı ve ofsayt taktiği açık oynuyor deplasmanda karşılaşcam kadro değerimiz hemen hemen aynı buna karşılık bende aynı stil ile çıksam kazanır mıyım ? Çizgi taktiklerim. Sadece hücum - Pozisyonu koru - Geride kal
    Baskı : 66 Rakibe yakın oyna
    Stil: 64 Ofansif
    Tempo: 65 Yüksek Hızda Paslaşma
    Hakem kırmızı olduğu için mücadele Normal bi sonuç elde edilir mi acaba ?



  • @umutserap paslıya karşı kanatları kullan taktiğini kullanman mantıklı olur, kadro güçlerini bilmiyorum ama genel olarak 442 ye karşı 433 ile üstünlük sağlamak mümkün 👍



  • @femeks Hocam rakibim 5-3-1-1 kontra atak oynuyor bu taktiğe karşı ne oynayabilirim sizce?



  • @kırgız-ibo 442 paslı ve 451 kgv ile oynayabilirsin. Bunların oranlarını ve mevki oynamalarını iyi ayarlayamazsan 5311 ile yener. 433 kesinlikle kullanmamanı öneririm. Sende 5311 yada 532 kontra ile karşılık verebilirsin. İç ayarlarla oynama yapman, oranlarla deneme yapman lazım kısaca...


  • Banned

    @femeks hocam içerde oynasam zaten 4 - 3 - 3 B kanatları kullan yapcamda deplasmanda bu taktik işe yarar mı mesela bugün oynayacağım kişi dünkü karşılaşmasındada sahasında 4 - 2 - 2 A oynamış ve 2 - 0 galip gelmiş karşısındaki kişi 4 - 3 - 3 B ile çıkmış o yüzden güvenemedim 4 - 3 - 3 ile çıkmaya