Fantasy Summer 2024 Info, Tussenstanden en Loting.
-
all English 84 vervangt Miko Tychon dat maakt dit de nieuwe indeling.
-
Mannen vanavond is het zover de start van de Fantasy Summer 2024.
Hierbij nog wat extra informatieTussen 20:05 en 20:35 maken de mods de competitie aan en sturen ze je de invites.
Het is toegestaan om eerst zelf een team samen te stellen als de invites maar binnen de aangegeven tijd worden gestuurd.Zodra de eerste deelnemer is uitgenodigd heeft de mod 3 minuten de tijd om iedereen uit te nodigen.
(leeg je invites anders kan het zijn dat hij niet goed binnenkomt)De deelnemers hebben tot 14:30 de tijd om te joinen. Hierna kan door de organisatie beslist worden om iemand van de reservelijst te laten uitnodigen.
We streven er naar om zo veel mogelijk toe te laten. Maar we moeten ergens de grens trekken dus:
Oefenwedstrijden zijn NIET toegestaan (Bij misbruik zal er gediskwalificeerd worden)
Samenspel tussen managers is NIET toegestaan (Bij misbruik zullen beide schuldigen
gediskwalificeerd worden)De finalisten van alle 8 groepen zijn gekwalificeerd voor de finale. (stuur dan een screen van je nieuwsbericht dat je 0 oefenwedstrijden hebt gespeeld)
Win je kwalificatiepoule dan maak je kans om mod te worden in de finale.De uiteindelijke winnaar gaat er vandoor met een gesigneerd Lewandowski shirt.
Heel veel plezier gewenst en veel succes!!
-
Omdat groep 7 niet is aangemaakt en groep 8 verkeerd is aangemaakt hebben we even moeten schakelen.
Nu kwam het uit dat precies 16 managers nog steeds niet hebben gejoind deze worden vervangen door de managers uit groep 7 (mods zijn op de hoogte) (degene die oorspronkelijk niet hebben gejoind in groep 8 worden dus ook op de reservelijst geplaatst daarvoor)
Deze groep 8 gaat vandaag 17:00 van start MOD is Wooper.
(groep 7 komt dus te vervallen)Er komen hierdoor 2 extra finale plekken vrij hoe we deze gaan verdelen komt binnenkort meer duidelijkheid over.
Bedankt voor het begrip!
-
Beste deelnemers,
De finale plaatsen zullen als volgt verdeeld worden;
Beide finalisten gaan door, waarbij de winnaar de keus heeft om de competitie te openen. Aangezien we 7 winnaars gaan krijgen, is de kans aanwezig dat er meerdere mensen zijn die willen openen en dan gaan we loten.Er gaan ook nog 2 halve finalisten door, omdat we maar 7 groepen hebben ipv 8.
Aan de hand van deze criteria gaan we bekijken wie de beste halve finalisten zijn;
Positie in de poule
Punten in de poule
Doelsaldo in de poule
Goals voor in de poule
Fair play klassement (geel -1 rood -3)De kans is klein dat er dan meerdere managers zijn met hetzelfde punten aantal, maar mocht het gebeuren dat er bijvoorbeeld 3 managers zijn met precies hetzelfde punten aantal (uit de criteria hierboven), zijn we genoodzaakt om te loten.
Ik hoop dat het zo voor iedereen duidelijk is.
Bij vragen kan je uiteraard terecht bij Niekpro2005_60 en mij. -
Aanvullend op mijn vorige bericht. Alle finalisten dienen een screenshot te sturen van de gespeelde oefenwedstrijden, die kan je maken van het "seizoensoverzicht". Bij voorbaat dank! Nogmaals veel succes en bovenal veel plezier allemaal! Op naar dat geweldige Lewandowski shirt! Aangeboden door @wooper_NL
-
Hey Douwe, (Douwe Kooistra)
Wat jammer dat je er zo snel uit ligt.
Ondanks dat je er vroeg uit ligt behoorde je voorafgaand aan het toernooi wel tot een grote kanshebber, waar denk je dat je het hebt laten liggen?
Ik denk dat ik meer de kracht bij mijn team zou moeten houden en niet te defensief gaan spelen. Maar heb het gevoel dat dat momenteel te weinig loont.
Nu beetje pech van gelijkspel eerste ronde terwijl ik veel en veel beter was. Hierdoor meteen al op achterstand en was het moeilijk om al door te gaan.
7 om 1 kansen en dan gelijk spelen is ronduit zuur. Anders had ik er nu gewoon nog bij gestaan.Was je op voorhand tevreden met je groep en waarom?
Ja hoor prima groep met bekende en onbekende managers. Kon alle kanten op in mijn league.
Tegen wie vond je het lastigste om te spelen in je groep en waarom?
Ik zou liegen als ik nu il-magnifico niet zou noemen. 2x nederlaag tegen hem waarmee hij me thuis met zijn 532 goed gepakt heeft. In stats gelijkwaardig maar zijn spelers waren genadeloos dus 0-2 verlies.
Wat zou je volgende keer anders doen?
Ik denk meer aanvallender, sowieso in thuisduel. Die moet je gewoon alle 3 binnen hengelen voor volgende ronde.
Hoe heb je het toernooi beleeft?
Ik vind het een leuke opzet om zoiets 1 a 2x per jaar erbij te hebben. Weer een andere soort omdat het nu in toernooi verband ook is. Helaas was het voor mij voor korte duur, maar zou zeker weer meedoen volgende editie.
Dankjewel Douwe, veel succes in de toekomst en wie weet meer succes volgend jaar.
-
Hey Sem, (semhooijmans)
Ondanks dat je er vroeg uit ligt behoorde je voorafgaand aan het toernooi wel tot een grote kanshebber, waar denk je dat je het hebt laten liggen?
Ik heb het laten liggen door de 1e ronde gewoon vergeten te zijn dat t toernooi die dag van start ging, en de 2e dag mijn opstelling ben vergeten... dan is het al snel klaar als je tegenstanders als Joostthebestlol en Sivrexx hebt, wat in OSM nederland grote namen zijn. Sindsdien was mijn motivatie voor het toernooi dus niet heel hoog meer en keek ik er dus niet veel meer naar om betreft transfers en trainingen... volgend jaar hopelijk beter!
Was je op voorhand tevreden met je groep en waarom?
Toen ik mijn groep zag was ik tevreden maar ook weer niet. Zoals ik al zei kwam ik in een sterke groep terecht. Ik was blij omdat ik wel hou van een uitdaging (als je kampioen wilt worden, moet je iedereen kunnen verslaan)
Ik was ontevreden omdat je natuurlijk hoopt op makkelijkere tegenstanders zodat je rustig kan beginnen en warm kan draaien in het toernooi.Tegen wie vond je het lastigste om te spelen in je groep en waarom?
Ik vond het het lastigste om tegen Sido (Joostthebestlol) te spelen... ik ben hem al vaker tegen gekomen, onder andere in het NK en daar had ik het al altijd lastig tegen hem. Sido is en blijft een sterke speler en dat liet hij dit toernooi ook zien door groepswinnaar te worden, chapeau!
Haha, sowieso wekkertjes zetten zodat ik de simulaties niet vergeet, dat is mijn grote valkuil dit toernooi geweest.
Het was een korte beleving, maar het niveau ligt erg hoog, grote namen die meedoen! Ik speel natuurlijk tegen 3 tegenstanders maar zag aan de selectiewaardes al snel hoe hoog het niveau lag. Een leuk toernooi dus, jammer dat ik er zo snel uit lig inderdaad... maar het is niet anders!
Ik wens iedereen succes in de aankomende rondes en zal jullie snel weer tegen komen in andere competities of duels! Groeten, Sem!Als ik nog een voorspelling mag doen wie het toernooi wint, zeg ik René (Frits van Turenhout)
Dankjewel Sem, veel succes in de toekomst en wie weet meer succes volgend jaar.
-
Hey Ronald, (RMkoeman)
Ja ik maar ook de spelers zijn erg teleurgesteld dat we er zo vroeg uit liggen. We hadden wel een een goede manager er in zitten met Jeff maar we hadden wel verwacht door te gaan. De 1e wedstrijd verloren we zeer verrassend en ook nog in eigen huis. En die klap heeft t moraal een flinke knauw gegeven en zijn we niet meer te boven gekomen.
Was je op voorhand tevreden met je groep en waarom?
Ja we waren tevreden met de groep. We hebben een paar mooie transfers kunnen doen in de voorbereiding en hadden een team staan die er vertrouwen in had en gebalanceerde selectie die verschillende formaties en tactieken konden gaan spelen.
Tegen wie vond je het lastigste om te spelen in je groep en waarom?
Of voorhand zagen we Jeff als favoriet. Hij speelt niet voor niks bij de crew die al een tijd op plek 2 van de ranking staat. Maar uiteindelijk verraste Chucky ons enorm in de 1e wedstrijd. En die zijn in sneltreinvaart zo gestegen met top spelers dat hij bij de top 3 hoogste selecties zat. En als je dan de eerste 2 verliest en op bezoek moet hij Jeff ik wedstrijd 3 dan weet je dat daar de druk er vol op stond en tegen die druk waren we niet bestand.
Als we de volgende editie weer mee mogen doen zal de revanche gevoelens groot zijn. We zouden dan op voorhand een wat behoudender tactiek de 1e wedstrijden hanteren om de punten te sprokelen ipv aanvallend mooi voetbal al ligt aanvallen wel meer in mijn steil dan de behoudender tactiek. Maar momenteel moet je voetballen vanuit een gesloten verdediging anders ga je tegen iedereen er bijna op. Want het niveau is hoog.
We vonden het een fantastisch toernooi en zijn er goed ziek van dan we er al uit liggen. De organisatie was fantastisch en heeft hier hard voor gewerkt, daarom willen we die namens de hele staf en spelers bedanken dat we deze editie erbij mochten zijn. En hopen dat de volgende editie weer te doen. De spelers mogen nu op vakantie waar ze zich kunnen opladen en met een schuin oog ook dit toernooi zullen volgen. Want we zijn benieuwd wie er gaat winnen en willen iedereen nog veel succes wensen in de komende rondes
Dankjewel Ronald, veel succes in de toekomst en wie weet meer succes volgend jaar
-
Hey Jules (JulesWinnfield)
Je bent de enige manager die alles heeft kunnen winnen in de poulefase. Gefeliciteerd hiermee.
️ Allereerst: cool idee met het interview! En bedankt Niek! Ik had niet verwacht dat ik zou winnen, dus ik ben des te blijer.
Wat was je eerste indruk van je groep en was je er tevreden mee?
️ Ik heb voorheen tegen niemand uit mijn groep gespeeld, dus ik ging elk wedstrijd met respect in en bereidde me goed voor. Het ziet er uiteindelijk makkelijker uit dan het was, veel respect voor mijn tegenstanders - er waren geen makkelijke wedstrijden. Desondanks ben ik natuurlijk blij met hoe het ging.
Ben je tevreden met hoe je selectie er momenteel voorstaat en wat zou je graag willen veranderen?
️ Ik heb tot nu toe goed kunnen meedraaien - net als in KL - heb ik de Scout nog niet gebruikt. Natuurlijk betekent dit vaak dat de natiebonus verloren gaat. Dat is iets waar ik me nu meer op kan richten als er minder concurrenten op de TL zijn.
Hoe kijk je naar je tegenstander in de kwartfinale en had je niet liever toch iemand anders geloot?
️ Mijn volgende tegenstander (Fc opa) ken ik zelf ook niet. Maar ik weet dat hij een gerespecteerde KL1-speler was en ik ga met volle concentratie de wedstrijd in. Ik hoop dat ik mijn best kan laten zien, ook al wordt het heel moeilijk.
Als je een voorspelling mag doen wie de Fantasy Summer 2024 gaat winnen op wie zou je dan je geld zetten?
️ Er zijn heel veel sterke managers dit toernooi maar ik zal dan toch mijn geld zetten op Niek (niekpro2005_60)
Dankjewel Jules, En veel succes nog verder in dit toernooi.
️ Dank u, ik wens u hetzelfde! Misschien tot de volgende ronde
-
Hey Dustin (FRdustin)
Wat jammer dat je niet verder bent gekomen dan de kwartfinale. Je bent natuurlijk wel door de groepsfase. Wat was je eerste indruk toen je, je groep zag?
Inderdaad jammer dat we niet verder zijn gekomen dan de kwartfinale. De poule was uitdagend, zeker met een tegenstander als Jofferde. Uiteindelijk gingen we vrij gemakkelijk door en dat gaf goede hoop voor de kwartfinale.
Was je op voorhand tevreden met je tegenstander in de kwartfinale en waarom?
Nee, ik was niet blij met de loting. Ik werd al vrij snel door andere gewaarschuwd voor mijn tegenstander.
Denk je dat je zonder de rode kaart in de thuiswedstrijd wel door was gegaan en had je misschien niet te fel getackeld ?
Moeilijk om te zeggen of ik dan wel door was gegaan. Door die rode kaart had ik me in een bijna onmogelijke uitgangspositie (2-0 verlies goedmaken uit bij Joost) gebracht. Achteraf waren we thuis inderdaad iets te fel.
Hoe heb je het toernooi verder beleeft?
Het toernooi was super, je wilt je toch meten met de beste managers en die deden hier uiteraard aan mee!
Dankjewel Dustin, veel succes in de toekomst en wie weet meer succes volgend jaar
-
Hey Jonas, (SivRex)
Ten eerste wat jammer dat je niet verder bent gekomen dan de kwartfinale. Je bent natuurlijk wel door de groepsfase. Wat was je eerste indruk toen je je groep zag?
Ik dacht meteen dat het een moeilijke opgave ging zijn om uit de groepsfase te geraken toen ik de namen zag. 'Joost the best lol' is toch wel bekend als één van de beste spelers op de NL server op dit moment, 'Semhooijmans' is een speler waar ik al heel wat sterke prestaties van gezien heb in events en duels en 'Molskens' zie je ook vaak in events en zo ver ik weet speelt hij ook niet slecht. De organisatoren en andere spelers noemden het al "de groep des doods" dus dat spreekt voor zich denk ik.
Met 'Jofferde' die al meerdere kampioenschappen op zijn naam heeft staan in zowel events als duels als mijn tegenstander in de kwartfinale wist ik dat het heel moeilijk ging worden om verder te geraken, zeker omdat hij ook een iets sterker team had kunnen bouwen. "Tevreden" was ik dus niet bepaald maar als je een toernooi wil winnen moet je iedereen kunnen verslaan, zelfs als je ze in de kwartfinale al tegen komt.
Zou je volgende keer iets anders doen?
Ik heb dit toernooi aangepakt zoals ik het spelletje altijd speel, deze keer viel het muntje gewoon niet mijn richting uit haha. Volgende keer zal ik het net hetzelfde spelen waarschijnlijk.
Hoe heb je het toernooi beleefd?
Het is een leuk concept voor een event waar je vanaf het begin al sterke spelers voor je team kan kiezen en daarop verder bouwen omdat er transfers mogelijk zijn. Je kan geluk of pech hebben met welke tegenstander(s) je loot, maar dat is eigen aan een toernooi natuurlijk.
Dankjewel Jonas, veel succes in de toekomst en wie weet meer succes volgend jaar
-
Hey Ralf (Chucky111)
Wat jammer dat je niet verder bent gekomen dan de kwartfinale. Je bent natuurlijk wel door de groepsfase. Wat was je eerste indruk toen je, je groep zag?
Eerste indruk was het een zware poule, met iemand van IMP en VMR erin. Al ken ik niet veel mensen zo goed, om precies te zeggen hoe goed ze zijn
Ik zou niet veel anders doen, mooi kort toernooitje
Is voor mij prima verlipen. Al ben ik persoonlijk altijd wel voor de besloten trainingen (zonder trainingskamp). Nu zit je tot de laatste seconde te kloten met je opstelling, terwijl je van bepaalde mensen weet (zoals jij Niek ) dat ze ook nog switchen. Besloten training kost niet gigantisch veel coins verder, moet voor iedereen te doen zijn denk ik.
Dankjewel Ralf, veel succes in de toekomst en wie weet meer succes volgend jaar
-
Hey Jonas,
Ten eerste wat jammer dat je niet verder bent gekomen dan de kwartfinale. Je bent natuurlijk wel door de groepsfase. Wat was je eerste indruk toen je je groep zag?
- Ik dacht meteen dat het een moeilijke opgave ging zijn om uit de groepsfase te geraken toen ik de namen zag. 'Joost the best lol' is toch wel bekend als één van de beste spelers op de NL server op dit moment, 'Semhooijmans' is een speler waar ik al heel wat sterke prestaties van gezien heb in events en duels en 'Molskens' zie je ook vaak in events en zo ver ik weet speelt hij ook niet slecht. De organisatoren en andere spelers noemden het al "de groep des doods" dus dat spreekt voor zich denk ik.
- Met 'Jofferde' die al meerdere kampioenschappen op zijn naam heeft staan in zowel events als duels als mijn tegenstander in de kwartfinale wist ik dat het heel moeilijk ging worden om verder te geraken, zeker omdat hij ook een iets sterker team had kunnen bouwen. "Tevreden" was ik dus niet bepaald maar als je een toernooi wil winnen moet je iedereen kunnen verslaan, zelfs als je ze in de kwartfinale al tegen komt.
- Ik heb dit toernooi aangepakt zoals ik het spelletje altijd speel, deze keer viel het muntje gewoon niet mijn richting uit haha. Volgende keer zal ik het net hetzelfde spelen waarschijnlijk.
Hoe heb je het toernooi beleefd?
- Het is een leuk concept voor een event waar je vanaf het begin al sterke spelers voor je team kan kiezen en daarop verder bouwen omdat er transfers mogelijk zijn. Je kan geluk of pech hebben met welke tegenstander(s) je loot, maar dat is eigen aan een toernooi natuurlijk.
Dankjewel Jonas, veel succes in de toekomst en wie weet meer succes volgend jaar.
-
Dit is een update van hoe het er nu voor staat. inmiddels zijn de kwartfinales allemaal geweest.
En zijn er zelfs al 2 managers zeker van de finale. -
Dit zijn de finalisten voor de finale.
Start Maandag 29 juli tussen 20:05 en 20:35Heb je de kwalificatiepoule gewonnen mag je mod worden (meerdere aanmeldingen is loten)
1 Jofferde
2 RisingstarTevens dient elke deelnemer zijn nieuwsbericht met bewijs dat ze 0 oefenwedstrijden hebben gespeeld te delen.
-
Hey Niek, (niekpro2005_60)
Gefeliciteerd met het behalen van de finale, kan je me iets vertellen over de weg hiernaartoe, wie waren de moeilijkste tegenstanders?
️Dankjewel, het was zeker geen makkelijke weg naar de finale. Over de poule was ik heel zeker dat ik daar doorheen zou komen, dat is uiteindelijk ook gelukt met een mooie 15pt. Daarna kreeg ik een flinke uitdaging voor me beginnend met de kwartfinale tegen chucky111. Hier won ik zowel uit als thuis en daar was ik heel blij mee. Vervolgens mocht ik het opnemen tegen jeffowned. Er stond dus wederom een hele uitdaging op me te wachten maar na verlenging en met een 10 man wist ik me te plaatsen voor de finaleronde.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Er is een enorm sterke finaleronde, er is voor mij dus niet echt 1 favoriet maar als ik dan toch iemand moet aanwijzen ga ik voor Fc Opa, een manager met veel ervaring in alle competities.En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ ik ga natuurlijk voor de winst, maar laten we beginnen met de poule door te komen en dan kunnen we daarna verder kijken.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ik vindt het nieuwe event heel erg leuk. Het is snel maar er kunnen wel heel veel managers er aan meedoen en er ligt een mooie prijs op je te wachten als je weet te winnen.
Dankjewel Niek, veel succes in de finale
-
Hey Justin, (RísingStar)
Gefeliciteerd met het behalen van de finale, kan je me iets vertellen over de weg hiernaartoe, wie waren de moeilijkste tegenstanders?
️ Om er gelijk even een dooddoener in te gooien: elke wedstrijd is anders, dus er zijn niet echt makkelijke wedstrijden/tegenstanders. Maar de wedstrijden verder in het toernooi zijn uiteindelijk wel tegen de managers die het best gepresteerd hebben in het toernooi, dus die zijn het lastigst.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Poeh, er zijn wel meerdere kanshebbers. Ik denk niet dat er echt een manager aan te wijzen is, omdat er veel sterke managers aan de finale mee gaan doen. Maar ik heb veel vertrouwen erin dat ik het zelf ook goed ga doen, dus als ik echt een naam moet noemen dan zeg ik... RísingStarEn wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ Zoals bij de vorige vraag: ik heb er vertrouwen in dat ik ver kan komen. Ik ga mijn uiterste best doen om het cuppie mee naar huis te nemen .Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
Leuk, een keer iets anders. Zo'n toernooi opzet maakt het ook wel extra spannend en lastig, omdat je al snel eruit kan liggen. Dus extra uitdagend om te presteren.️
Dankjewel Justin, veel succes in de finale -
Hey Frits van Turenhout
️de poule was al bijzonder lastig met oa Zzino1977 en peter020580 (die uiteindelijk in fase1 ook in de halve finale de opponent was). En toen kwam Renkie op mijn pad. Dat zijn altijd enorme clashes gebleken met vaak veel goals. Ook nu weer. Na een slopende wedstrijd maakten we gelukkig de 3-2 in de verlenging. Het was zwaar maar des te mooier om nu in de finale te mogen staan.Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Wenger Arsen3 zie ik als favoriet. Het hele jaar tikt ‘ie al constant hoog niveau aan. Het zal lastig zijn hem te stoppen.En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️Met 4 knok je om 2 kwartfinale plekken. Een beetje geluk zal ik nodig hebben om ver te komen. Rode kaarten, blessures, dat soort dingen wil je vermijden. Wie weet wat er dan mogelijk is.Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️Denk dat de opzet heel leuk is. Een vrij snel concept, ideaal voor de zomerperiode. Ben ervan overtuigd dat een volgende keer er nog meer animo voor zal zijn. Ondanks wat perikelen in het begin wil ik graag de organisatie een complement geven voor hoe ze dit op poten hebben gezet!Dankjewel Rene, veel succes in de finale
-
Hey Jofferde,
️ Bedankt Niek. Toen ik de poule zag toen zag ik 2 tegenstanders die ik niet kon met daarbij Dustin. Uiteindelijk ben ik samen met Dustin de poule gemakkelijk door weten te komen en Dustin is de enige tegenstander van wie ik niet heb weten te winnen (2 x gelijk). Mijn complimenten aan Dustin, hij is goed bezig de laatste tijd.
In de kwartfinale had ik met Sivrex een zeer pittige loting. Op papier denk ik wel de mooiste pot van alle kwartfinales. Gelukkig kon ik redelijk overtuigend winnen. Ook voor Sivrex mijn complimenten, altijd leuk om tegen hem te spelen.
In de halve finale had ik geluk met de loting en deze kwam ik moeiteloos door. Toen ik zag dat Sido mijn tegenstander was in de finale, wist ik dat ik de beker ging pakken. Na wat typische arrogante plaagstootjes vanuit mij won ik de finale met overtuigende stats.
Als je naar de finalisten kijkt, wie verwacht jij dat er gaat winnen (1 naam) ?
️ Dit is net als het voorspellen van de juiste Lotto getallen onmogelijk om te zeggen. Wel zou ik het leuk vinden om eens een andere manager te zien winnen en dan zou ik het Wenger Arsen3 van harte gunnen. Hoewel ik hem niet persoonlijk ken, zie ik aan zijn resultaten een nieuwe opkomende manager die binnen afzienbare tijd in alle competities in de top mee gaat draaien.
En wat verwacht je van jouw eigen prestaties in de finale?
️ Het is en blijft OSM. We gaan voor goud, maar met al die toppers die meedoen kan het ook zomaar na de poule afgelopen zijn.
Wat vind je van de opzet van het nieuwe event?
️ Geweldig. Normaal klaag ik wel eens, maar deze opzet is geweldig. Met transfers, zonder BT’s en een snelle competitie die niet 30+ dagen duurt in tegenstelling tot alle andere events. Bedankt voor de organisatie Niek en Jeff
Dankjewel Jofferde, veel succes in de finale
-
Loting voor mod finaleronde:
https://chooserandom.com/item/3df3b31b-60c4-4874-aa0f-d14b09fcff73
Er hebben zich 2 mensen beschikbaar gesteld en we gaan nu loten wie hem daadwerkelijk mag openen.