Post je seizoensresultaten

• Dit topic is bedoeld voor managers die het leuk vinden hun afgelopen seizoen te delen in tekst of d.m.v. screenshots
    ( competitiestand, managerpunten, opvallende resultaten e.d ) en als discussietopic.

• Moderator NL

Dat lijken er niet heel veel te zijn :astonished:

• Dat klopt. Maar dat komt denk ik ook omdat de nieuwe forums en waar te posten toch nog moeilijk te vinden zijn. Dit topic, het mijlpalen topic en het post je team topic waren toch altijd het meest populair dus het zou toch moeten lukken. Op het Engelse fora is er ook al veel meer interactie over dit soort dingen.

De eerste post is wel inmiddels binnen:
    https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/8204/onvergetelijk-slot-van-het-seizoen
    Maar helaas slecht behandeld door een ongeïnteresseerde manager en moderator.
    Ik heb J.Mourinho een bericht gestuurd dus wellicht post hij het nog hier.

Zelf een keurig seizoen achter de rug met Tasman United. 7615 MP na 22 rondes.
    Zou graag langere competities spelen op mn HA maar zolang de grotere competities ( vaak hogere teamwaardes - dus nog moeilijker ook ) niet beter worden beloond, is dit toch de meest lucratieve manier.

• This post is deleted!

• This post is deleted!
  • Moderator NL

@Bartje-Bergkamp_NL
    Laten we inderdaad wat meer positief zijn over dergelijke posts. Het gaat hier nog altijd om een spel waarin mensen graag ook hun resultaten willen delen, daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om. Dat het je niet interesseert prima, maar post dan gewoon niet.

Ik heb trouwens paar dagen geleden mijn seizoen afgesloten met 18 punten voorsprong op nummer 2. Ik kwam terecht op plek 101 van de ranglijst.:rofl: Beetje jammer van die achievement, en BC's en natuurlijk het feit dat ik dan ook eindelijk kon zeggen dat ik de top 100 had bereikt.

• Lekker bezig Jip. Positief bekijken, als je nu een goed seizoen draait sta je er dik in :crown:

• Moderator NL

Het topic is best een leuk idee. Kan me herinneren dat er op het vorige forum ook zo'n topic was.

Gewoon lekker je resultaten posten. Denk alleen dat het gewoon wat meer bekendheid nodig heeft :)

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.