Iemand kicken uit crew competitie.
-
Hoe kan ik iemand kicken uit de crew competitie die niet meer in de crew zit? We hebben iemand die blijft hangen en dat vinden wij onprettig.
-
Hoi,
Iemand uit de competitie kicken kan pas als die manager minimaal 72 uur niet heeft ingelogd. Dan komt er een icoontje bij die manager in de managerlijst te staan (alleen bij de competitie moderator). Zolang iemand actief is, is het niet mogelijk om diegene uit de competitie te gooien.
Er zijn twee dingen die je hiertegen zou kunnen doen:
- Je kunt een chatbericht via OSM naar die manager sturen met het vriendelijke verzoek om niet meer deel te nemen aan de crewcompetitie. Dit is geen verplichting voor die manager, dus je kunt het niet eisen.
- Je kunt de huidige crewcompetitie laten eindigen en dus niet verlengen. Wanneer je dan een nieuwe crewcompetitie opstart, heeft deze manager geen toegang meer tot jullie league.
-
Wat een waardeloos systeem, de crewcompetitie bestaat al 6 jaar met 54 seizoenen, dat is echt zonde om zomaar stop te zetten. Een DM sturen is wel een optie. Bedankt voor het antwoord.
-
Dat snap ik. Ik kan er helaas ook niets anders van maken Hopelijk dat die manager begrip kan tonen voor jullie keuze. Veel succes ermee.
-