Hoe een cheater aangeven?
-
Dag allemaal,
Ik probeer een cheater te ontmakseren en heb een uitgebreide mail gestuurd met bewijs via de link 'geef manager aan'. Helaas kreeg ik hier het volgende bericht op:
"Hello,
The ingame report function is not to be used to report cheaters, it is only meant for behavioural reports like inappropriate manager/team name or offending PMs/Harassment.
Cheaters can be reported through our Web Form after making sure that their behaviour does in fact violate our Terms.
Regards,
OSM Moderation Team"
Helaas heb ik nog geen idee hoe ik het dan moet aangeven. Kan iemand mij de juiste tip geven?
-
Hoi,
Managers aangeven in verband met mogelijk valsspelen gaat ook via de klantenservice van Gamebasics/Miniclip, maar dan via een ander keuzemenu.
- Eerst ga je naar de klantenservice via https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl
- Klik daarna op 'Een aanvraag indienen'
- Selecteer vervolgens 'OSM'. Dit staat boven 'Report a player for an offensive name, tag or description' in het dropdown menu
- Vul het contactformulier in
- Onder het kopje 'Common queries' selecteer je 'I want to report a cheater'
Zorg voor voldoende informatie.
-
Hoi,
Hartelijk dank voor het antwoord. In mijn herinnering had ik deze stap ook ondernomen. Ik heb het nu nogmaals gedaan en de stappen gevolgd zoals je die hebt neergezet. Wanneer ik reactie terug heb, zal ik dit ook hier terugkoppelen. Hartelijk dank voor de snelle reactie!
-
Hoi,
Het is blijkbaar goed gegaan! Hartelijk dank voor de reactie en het duidelijke stappenplan.
-
Goed om te horen en graag gedaan!
De vorige keer zal je dan die andere optie hebben gekozen. Report a player for an offensive name, tag or description is alleen bedoeld voor ongepast taalgebruik in de OSM chat en de Forum chat en voor ongepaste managernaam, leaguenaam, teamnaam of crewnaam. Voor alle overige zaken moet voor de optie 'OSM' worden gekozen.
Bij deze zal ik je topic sluiten.
-