-
Hi allemaal!
Ik probeer in te loggen op mijn account wat ik al een tijdje heb niet heb gebruikt. Alleen als ik inlog op mijn computer geeft ie aan dat er iets verkeerds is gegaan en op mijn telefoon geeft ie aan dat het wachtwoord verkeerd is, maar ik heb net het wachtwoord veranderd.
Iemand enig idee?
-
F FC Eddie_NL moved this topic from OSM: Crew Forum
-
Hi allemaal!
Ik probeer in te loggen op mijn account wat ik al een tijdje heb niet heb gebruikt. Alleen als ik inlog op mijn computer geeft ie aan dat er iets verkeerds is gegaan en op mijn telefoon geeft ie aan dat het wachtwoord verkeerd is, maar ik heb net het wachtwoord veranderd.
Iemand enig idee?
Hoi,
Er van uit gaande dat het om dit account is, lijkt mij het dat je gewoon kunt inloggen via de website. Je bent op dit forum gekomen en hebt vandaag om 22:28 uur voor het laatst ingelogd via de website.
Wat betreft de foutmelding gebruikersnaam/wachtwoord onjuist: dit betekent voor 99% dat je op de verkeerde wereld probeert in te loggen. Jouw account zit op de Nederlandse versie (OSM NL), maar OSM heeft ook een internationale versie (OSM World). Je zal dus de juiste wereld moeten selecteren om in te kunnen loggen.
Voor iOS ga je naar de OSM app instellingen via de instellingen van je telefoon. Daar kan je dan de wereld aanpassen. Voor Android kan je de wereld rechtstreeks op de inlogpagina in de OSM app aanpassen.
Een andere methode is om eerst de OSM app te verwijderen, vervolgens de taal van je telefoon naar Nederlands zetten en daarna weer de OSM app installeren. Je zou dan direct op OSM NL moeten uitkomen. Daarna kan je de taal van je telefoon weer aanpassen.