6 spelers op transferlijst werkt niet
-
Ik kreeg ruim een uur geleden een berichtje van OSM waarin o.a. stond dat je vandaag 6 spelers op de transferlijst kon zetten, maar dat werkt helaas NIET
-
Ik kreeg ruim een uur geleden een berichtje van OSM waarin o.a. stond dat je vandaag 6 spelers op de transferlijst kon zetten, maar dat werkt helaas NIET
Hoi,
Transfer Deadline Day is altijd al zonder de mogelijkheid om 6 spelers op de transferlijst te zetten. Ook bij de informatie bij het schema van de maandelijkse events staat niet vermeld dat je 6 spelers op de transferlijst kunt zetten.
Heb je een screenshot van dat berichtje? Ik heb mijn browsergegevens verwijderd, dus de nieuwsbulletin in OSM is helemaal leeg.
-
Dit staat nu vermeld in het nieuwsberichtje over 24 jaar OSM:
én het Transfer Deadline Dag Event dus dat betekent meer kans om je spelers te verkopen en kortere Scout timers!
Ook hier staat niet vermeld dat er 6 spelers op de transferlijst gezet kunnen worden. Mocht het in het nieuwsbericht van het Transfer Deadline Day hebben gestaan, dan zal het waarschijnlijk een foutje geweest zijn.
-
Dit staat nu vermeld in het nieuwsberichtje over 24 jaar OSM:
én het Transfer Deadline Dag Event dus dat betekent meer kans om je spelers te verkopen en kortere Scout timers!
Ook hier staat niet vermeld dat er 6 spelers op de transferlijst gezet kunnen worden. Mocht het in het nieuwsbericht van het Transfer Deadline Day hebben gestaan, dan zal het waarschijnlijk een foutje geweest zijn.
@FC-Eddie_NL vreemd. Het staat er nu inderdaad niet meer. Ik las het in een notificatie rond een uur of twaalf en vond het al vreemd dat het erin stond, want in de agenda stond het ook niet.
-
@FC-Eddie_NL vreemd. Het staat er nu inderdaad niet meer. Ik las het in een notificatie rond een uur of twaalf en vond het al vreemd dat het erin stond, want in de agenda stond het ook niet.
Dat zal dan waarschijnlijk een foutje geweest zijn. We moeten het doen met de gebruikelijke 4 spelers tijdens dit event.
-
F FC Eddie_NL locked this topic