Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@christiano-mengelaldo_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Je hoort een speld vallen in het ooit roemruchte café!
Hoe de tijden veranderen he
-
Fijne feestdagen allemaal!
-
Beste wensen voor 2021 allen, laten we hopen dat het een veel beter jaar gaat worden
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Zeg dat wel
-
Rein!! Gezellig
-
Hoi Rein!
-
Ook alweer een tijd geleden #gentleman
Die oude emotes hadden nooit vervangen mogen worden
-
@dikketuur_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Ook alweer een tijd geleden #gentleman
Die oude emotes hadden nooit vervangen mogen worden
Deze bedoel je?
Helaas kunnen de oude smileys niet meer worden gebruikt, omdat het forum en OSM tegenwoordig los van elkaar staan. Op het forum heb je dezelfde smileys als op WhatsApp.
Echter bestaan alle oude smileys nog en kunnen die gewoon als GIF worden gepost op het forum. Indien er voldoende animo voor is dan kan ik wel eens een code-bestandje maken en deze op het forum plaatsen, zodat alle oude smileys daarmee alsnog gemakkelijk gekopieerd kunnen worden!
-
@silvester-j_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
chter bestaan alle oude smileys nog en kunnen die gewoon als GIF worden gepost op het forum. Indien er voldoende animo voor is dan kan ik wel eens een code-bestandje maken en deze op het forum plaatsen, zodat alle oude smileys daarmee alsnog gemakkelijk gekopieerd kunnen worden!
Ik zeg doen, #oudesmileysterug , dan weet ik gelijk hetgeen wat er voor de OSM Awards 2021 genomineerd kan worden als mooiste OSM moment van 2021
-
@silvester-j_nl Ik weet nog dat @Nicolas-Joy_NL nog wel eens #queen probeerde, maar die bestond niet
-
@maricja_nl #queen
Waarom heb je die smiley nog steeds niet laten toevoegen dan? -
@maricja_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@silvester-j_nl Ik weet nog dat @Nicolas-Joy_NL nog wel eens #queen probeerde, maar die bestond niet
#queen bestaat helaas niet.. #king daarentegen wel. Of bedoelde hij misschien #angel?
-
@silvester-j_nl Haha, #angel bestond wel idd. Maar Nick gebruikte express #queen Er bestond wel een #king maar geen #queen namelijk. Dan kan natuurlijk niet hè
-
Goeiemorgen! ️
-
@furrax_nl Goodmornin' Sjan
-
Goedemorgen heren (en dame)
-
Toch leuk dat LFS blijft doorgaan. Crew dateert toch ook al van 2006. Is best lang eigenlijk. Toen was ik dat jaar pas op OSM begonnen.
-
Gamebasics weer goed bezig om dit spel te slopen!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl dit inderdaad, nog even en ze gaan tactieken verkopen.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Wat is het dit keer? Heb ik wat gemist