Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@furrax_nl Ha Sjannnn jij verdient ook een standbeeld voor al die jaren trouwe dienst hier. En altijd in de verschillende topics te vinden ben je :). Kom we doen even een uitsmijter hier, de kok komt net binnen volgens mij.
-
@frits-van-turenhout_nl Ik ben eigenlijk nooit weggeweest. Hooguit paar keer JR verlaten. Soms omdat ik gewoon teleurgesteld was in alles en nog wat. Ik miste het niet echt toen ik eens een maand weg was. Uiteindelijk keerde ik toch terug. Mijn plan was eigenlijk om in 2018 met JR te stoppen. We hadden 14 leden maar ruim 10 leden gestopt of inactief. We speelden constant met 3 dezelfde leden in de CC. We konden geen managers halen omdat we als crew een serieuze dip gekraakt hadden. Zelfs poging gedaan om tijdelijk managers uit topcrews te halen. Na een tijd bood iemand uit Imperium hulp aan maar dat was niet meer nodig aangezien renoldo ons kwam helpen. Dan toch tijdje later de crew terug kunnen opbouwen met steun van Sir Heyvaert. We kregen plots wel leden en de crewduels kwamen in optocht. Inactieve werden gekickt. Jaartje later zat mijn tijd na 10 jaar erop. De oprichter was intussen teruggekeerd en was Vice geworden en wilde zijn crew terug omdat ik hem dat beloofd had. Hij wilde oudgedienden de deur wijzen en begon met mensen te kicken die volgens hem niet goed genoeg waren. Ik kwam terug op mijn beslissing en nam zijn rechten af. Ik bleef tot vorig jaar. Of beter gezegd. Ik gaf de fakkel door aan Bart aka Sir Heyvaert. Omdat ik zelf geen motivatie en zin meer had om de crew verder te zetten en mijn tijd er nu echt op zat als beheerder. Mijn deur blijft trouwens op een keer staan moest ik weer het roer kunnen overnemen. Ik werd dan maar Vice. Zonder Bart was ik ermee gestopt. Straks 15 jaar bestaan van de crew en ik ga richting mijn 13 jaar! Best lang eigenlijk. Het spelletje opzich interesseert mij niet zo meer. Maargoed. Just Relax gaat nog even door. Die oude garde van crews. Zoek ze maar eens... Toch blij dat JR daarbij ook hoort. Al is dat niet mijn werk. Goeieavond.
-
@furrax_nl Lange verhalen schrijven ben je ook nog niet verleerd zo te zien
-
@furrax_nl Mand
-
@meneer-speksnijder_nl Dat klopt Rodney. Je kent me.
-
@rísingstar_nl Rustig.
-
@frits-van-turenhout_nl ik was vrij snel gewend eigenlijk. Pas me vrij makkelijk aan haha. Moet ook wel anders houd je het niet al 16 jaar vol!
-
Michel, Chris, hoe laat gaat de frituur aan op vrijdagmiddag?
-
Lekker man, ik sluit aan bij de borrel!
-
@frits-van-turenhout_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Michel, Chris, hoe laat gaat de frituur aan op vrijdagmiddag?
Rene voor jou wanneer je maar wil!
-
Omstreeks 2006 leerde ik de crewwereld op OSM kennen en ik was meteen verkocht!
Vele mijlpalen volgden. Het beheerderschap bij mijn eerste crew Looking For Silverware en die crew samen uitbouwen tot al vele jaren een van de absolute topcrews van OSM. De mooie strijd met andere topcrews door de jaren heen zoals Kanarifuglene, TOSC, DSMA, Goodfellas, Imperium, OSU en al die andere crews. De successen in de CrewCup, CK en LFS Cup en natuurlijk de mooie ervaringen en WK winst met Team Oranje waar grote concurrenten teamgenoten werden. Het ouwehoeren op het forum en vooral in Cafe het Drankorgel. En natuurlijk ook de leuke periode die ik als lid van de Crewstaff heb doorgemaakt.Helaas heb ik steeds minder tijd voor OSM tegenwoordig, is het plezier na 16 jaar grotendeels weg, alles bereikt en de best gevulde prijzenkast van de crewwereld nu zo overvol dat er niets meer bij past en het tijd is geworden dat ik met een welverdiend pensioen ga!
Justin zal het stokje als beheerder van de crew overnemen met Maris als vice-beheerder!
Ik blijf een trots lid en supporter die vanaf de zijlijn LFS met interesse blijft volgen! -
@christiano-mengelaldo_nl ik kan er wel inkomen dat het na 16 jaar genoeg is geweest, geniet van je tijd en veel geluk in het verdere leven
-
@christiano-mengelaldo_nl gaan je missen. Zeer begrijpelijk dat je stopt. Veel plezier en succes met je leven verder
-
Na al die jaren is het je gegund!
-
@christiano-mengelaldo_nl Op een gegeven moment ben je er klaar mee inderdaad. Dat had ik ook. Dus dan zien we je over een tijdje wel weer verschijnen
Mooie herinneringen inderdaad al die strijd, vaak op of net over het randje haha. Heerlijk waar we ons toen druk over konden maken. Een grote OSM meneer stopt...heel jammer. Maar wel begrijpelijk. Als je af en toe een bitterbal regelt en een biertje komt tappen, zou dat mooi zijn. -
@christiano-mengelaldo_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
hap bij mijn eerste crew Looking For Silverware en die crew samen uitbouwen tot al vele jaren een van de absolute topcrews van OSM. De mooie strijd met andere topcrews door de jaren heen zoals Kanarifuglene, TOSC, DSMA, Goodfellas, Imperium, OSU en al die andere crews. De successen in de CrewCup, CK en LFS Cup en natuurlijk de mooie ervaringen en WK winst met Team Oranje waar grote concurrenten teamgenoten werden. Het ouwehoeren op het forum en vooral in Cafe het Drankorgel. En natuurlijk ook de leuke periode die ik als lid van de Crewstaff heb doorgemaakt.
Helaas heb ik steeds minder tijd voor OSM tegenwoordig, is het plezier na 16 jaar grotendeels weg, alles bereikt en de best gevulde prijzenkast van de crewwereld nu zo overvol dat er niets meer bij past en het tijd is geworden dat ik met een welverdiend pensioen ga!#OSMLegend
Volkomen begrijpelijk, eerlijk gezegd heb je dat nog 'lang' volgehouden.
Het voordeel met pensionado's is dat ze af en toe toch even komen kijken hoe het erbij staat en alles vergaat, dus hopelijk kom je af en toe nog even buurten
(Vroeger hadden we hier de beste smiley voor #flowers , helaas pakt die die niet meer)
Alsnog #flowers -
@frits-van-turenhout_nl Van bitterballen gesproken. In de plaatselijke frituur hebben ze hier bitterballen met kaas van Oud Amsterdam. 5 stuks voor iets meer dan €4. Heel erg lekker. Je zou de verpakking ook opeten.
-
@l-r-van-kessel_nl Lijkt alsof die bloemen nu verwelkt zijn...
-
na heel veeeeeel bieg.
doe mij ook hier een paag -
of is er hier geen carnaval?