Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
@Dave-Jansen_NL Maris heeft geen probleem met komen  Groetjes aan alle oud DTC'ers en geluksvogels die bij hen in de Crew zitten! 
- 
Groetjes aan alle oud DTC'ers en geluksvogels die bij hen in de Crew zitten! @Nicolas-Joy_NL snel weer beginnen op osm Nick  
- 
De groeten terug Nick. 
- 
Groetjes aan alle oud DTC'ers en geluksvogels die bij hen in de Crew zitten! 
- 
Groetjes aan alle oud DTC'ers en geluksvogels die bij hen in de Crew zitten! This post is deleted!
- 
Dit bericht is verwijderd! 
- 
Deed je jezelf maar eens verwijderen 
- 
Dat gaat toch niet..... 
- 
Ha die Nick! We zijn erg happy met Remco, Hans en Pepijn ja!  
- 
Ha die Nick! We zijn erg happy met Remco, Hans en Pepijn ja!  @Christiano-Mengelaldo_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Ha die Nick! We zijn erg happy met Remco, HansenPepijnja!   
- 
Niet lief Dave  
- 
Dave loser. 
- 
@Nicolas-Joy_NL snel weer beginnen op osm Nick  @Rubber890_NL said: @Nicolas-Joy_NL snel weer beginnen op osm Nick  Nah, vind het al heel wat dat ik nu na 7 dagen weer online ben! Wie weet, ooit .. 
- 
De groeten terug Nick. @Furrax_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: De groeten terug Nick. Groeten aan de grote Sjan! 
- 
@maricja_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Moderator NL.  Wel apart zo qua avatar! #flowers Wel apart zo qua avatar! #flowers
- 
Ha die Nick! We zijn erg happy met Remco, Hans en Pepijn ja!  @Christiano-Mengelaldo_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Ha die Nick! We zijn erg happy met Remco, Hans en Pepijn ja!  Goed te horen Chris! Hoop dat jullie samen de grote hoogte van LFS kunnen behouden. :dancer_tone2: Brengt daarmee DTC stiekem ook nog een beetje eer.  
- 
@maricja_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Moderator NL.  Wel apart zo qua avatar! #flowers Wel apart zo qua avatar! #flowers@Nicolas-Joy_NL ik had ook liever m'n eigen gehouden maar dat heb ik al laten weten.  
- 
@Nicolas-Joy_NL ik had ook liever m'n eigen gehouden maar dat heb ik al laten weten.  @maricja_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @Nicolas-Joy_NL ik had ook liever m'n eigen gehouden maar dat heb ik al laten weten.  Ben je er toe verplicht? Wat burgerlijk! 
- 
Weekend alweer bijna over  
- 
Weekend alweer bijna over  @Christiano-Mengelaldo_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Weekend alweer bijna over  Alweer weekend