Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
@maricja_NL ik wil wel kroegentocht met jou maken hint hint  @Glennevire_NL net zo wanhopig als Sjan? 
- 
@Glennevire_NL net zo wanhopig als Sjan? @spectraaaaa_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @Glennevire_NL net zo wanhopig als Sjan? Nee, maar scheelt niet veel 
- 
Met al die cafés zo op het forum is het wel heel makkelijk om een kroegentocht te houden @maricja_NL hahaha idd je komt wel sneller bij de andere crews zo 
- 
@maricja_NL hahaha idd je komt wel sneller bij de andere crews zo @Dave-Jansen_NL Maris heeft geen probleem met komen  
- 
@maricja_NL ik wil wel kroegentocht met jou maken hint hint  @Glennevire_NL wie niet?? #redface 
- 
@Dave-Jansen_NL Maris heeft geen probleem met komen  @Philipp-Haastrup_NL Jij ook niet heb ik vernomen:thinking: 
- 
@Philipp-Haastrup_NL Jij ook niet heb ik vernomen:thinking: @maricja_NL #onelove 
- 
Goedenavond! 
- 
@maricja_NL #onelove @Philipp-Haastrup_NL Ik vind je ook nog steeds liev owr  
- 
Goedenavond! @TheTransporter_NL Hi Rob 
- 
@TheTransporter_NL Hi Rob @maricja_NL Hallo Maris! 
- 
@maricja_NL heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij vandaag in een bunker zat te Adinkerke. Kan je dit bevestigen/ontkennen? 
- 
@Philipp-Haastrup_NL Ik vind je ook nog steeds liev owr  @maricja_NL woehoeee! 
- 
@maricja_NL heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij vandaag in een bunker zat te Adinkerke. Kan je dit bevestigen/ontkennen? @spectraaaaa_NL Feit dat ik nu thuis ben, bewijst vgm wel dat ik daar niet ben geweest :clap_tone1: 
- 
@spectraaaaa_NL Feit dat ik nu thuis ben, bewijst vgm wel dat ik daar niet ben geweest :clap_tone1: @maricja_NL Onzin. 
- 
@maricja_NL Onzin. @Furrax_NL Smerige zedendelinquent. 
- 
@Glennevire_NL wie niet?? #redface @maricja_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @Glennevire_NL wie niet?? #redface 
 Hèhè echt he. Je wel verslagen vanavond LFS Cup met 1-0 maar was spannend en gelijkwaardig. Thuisvoordeel hehe
- 
@Dave-Jansen_NL Maris heeft geen probleem met komen  
- 
Wel ff wennen dit nieuwe forum 
- 
Volgen er hier ook wat mensen de UFC? Zaterdag