Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@The-best-manager-in-the-world_NL wat een deceptie..1-1 was zooooo.mooi
-
Mehhh, hadden op werk een toto gezet. Ik had 1-3 voor Real en ik was happy...... tot de blessuretijd inging
-
Flying Dutch was weer lekker
-
@maricja_NL mooi. Beachclub Indigo ook. Heb echt mijn best gedaaan met zoeken maar geen lelijke dame gevonden. Alleen maar mooie gezien gesproken en gedanst
-
Heiiiiiiii
-
Morgen de 10km lopen in Rotterdam en dan is het nog es benauwd weer Dan lig ik liever op t strand.
-
@maricja_NL loop je hem niet, en ga je op t Strandt liggen.
-
Huppa de groepsfase van CK overleefd. Nu de kraker tegen OSU!
-
Vrijdag Vodka zaterdag bier zondag sportschool geweest hehe lol. Fijne week alvast iedereen
-
@Glennevire_NL Dt?
-
@Furrax_NL dt?
-
Strandt.
-
@maricja_NL het was kapotje warm zeg Maar wel uitgelopen
-
@maricja_NL goed bezig!!!
-
@Glennevire_NL Thnx! Ga sws volgend jaar weer meelopen. En wie weet loop ik ook de halve marathon in Den Haag. De wil is er zeker, maar we zien het later allemaal wel
-
@maricja_NL lekker. Ik deed in 2015 de 10KM in Den Haag en had als doel 2016 de halve te lopen. Inmiddels doe ik het helemaal niet meer en zit ik 2-4x per week in de sportschool en doe ik hooguit 5 minuten cardio. Het hielp ook niet toen ik nog hardlopen deed 1,5 maand geleden gigantisch traag was over lange afstanden met gemiddeld 8 min/km
-
@Glennevire_NL Minder drinken.
-
Laat dat nu net moeilijk zijn, minder drinken!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL inderdaad!! Misschien vanwege dat waterige festival bier maar xtc nemen hehe
-
@Glennevire_NL drugs are mmmmmmkay