Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@maricja_NL Ik moet nogsteeds antwoorden op de invite van Reinier.
-
We all know that ain't true
-
@Rubber890_NL hij zou het iig beter als barman gedaan hebben dan jullie Dit is een Cafe zonder werknemers....
-
@Rubber890_NL Vraag maar na.
-
Ik ken het verhaal gelukkig.
Maarrem Sjan, je zegt al een jaar dat je een aanbieding op zak hebt van ons. Iedereen in de OSM-wereld weet inmiddels wel dat jij niet bij JR weg te halen bent. JR is jouw kindje toch? Dus waarom toch steeds aanhalen dat je iets in je inbox hebt zitten...
-
Gewoon stoer doen. #hypocrite
Ik mis de oude OSM-smileys trouwens. -
Nu we het er toch over hebben: Hoe staat het leven ervoor op jullie intern? En is iedereen actief? Michiel zie ik ook nergens meer op openbare fora.
-
Intern gaat het prima hoor. Net weer twee nieuwe leden aangetrokken, dus we hebben gewoon een goede actieve poule ;).
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Wie is de tweede dan?
-
@Furrax_NL @Fernandinho3_NL
-
Braziliaan!?
-
Erg content met onze laatste twee aanwinsten! Alle vertrouwen erin dat Peter en Thomas het hier goed gaan doen en naar hun zin gaan hebben
-
Intern bij LFS is het gewoon nog mooi actief trouwens Gianni. Hebben een leuke groepsapp op whatsapp waar ook nog veel oud leden in zitten. Die is gezellig. Vooral rond de weekenden haha!
Iedereen is eigenlijk ook gewoon actief, alleen Michel is helaas niet meer de actieve topmanager van weleer, maar hij beheert wel nog een team en is nog actief in de groepsapp. Wel jammer, hij wordt wel erg gemist tijdens de Crewcups, gewoon een van de betere managers van OSM op 2.0 jaren geweest!
Maar ik moet zeggen dat er een mooie nieuwe garde nu staat onder leiding van Reinier en mij.
Hopelijk kunnen we nu we OSU glansrijk verslagen hebben en de finale van het CK hebben bereikt deze mooie prijs gaan pakken met de nieuwe groep! -
Hehe. Bij ons is WhatsApp zelfs stil.
-
@Furrax_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Hehe. Bij ons is WhatsApp zelfs stil.
Als je de JR groepsapp verlaat kan het inderdaad erg stil zijn ja...
-
Chester nooooooooo
-
@FC-Eddie_NL Die was al reeds stil. :0
-
LFS is verheugd met de komst van Thomas als nieuw lid. Welkom Thomas en veel plezier en succes hier!
Verder hebben wij in goed overleg met Michel besloten om afscheid van elkaar te nemen, omdat hij het plezier in het spelletje verloren is sinds OSM 3.0. Hij gaat verder als erelid en blijft wel in onze groepsapp.
We gaan hem missen, want Michel was een steunpilaar binnen LFS en een topmanager die heel veel gepresteerd heeft (o.a. 4x de CC gewonnen). -
Is hij goed gescreend?
Succes hier! -
Lekker @vinnievuik_NL
Ik denk dat ik mijn CV maar iets ga oppoetsen.. Wil niet graag in een cheatcrew zitten :angel_tone2: